The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2011

13,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2011
The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2011

The Upside of Irrationality

Behavioral economist and New York Times bestselling author of Predictably Irrational Dan Ariely returns to offer a much-needed take on the irrational decisions that influence... Čítať viac

Vydavateľstvo
HarperCollins, 2011
Počet strán
334

Behavioral economist and New York Times bestselling author of Predictably Irrational Dan Ariely returns to offer a much-needed take on the irrational decisions that influence our dating lives, our workplace experiences, and our general behaviour, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

13,95 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (5)
The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2011
Brožovaná väzba
Angličtina, 2011
Vypredané

The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2010
Brožovaná väzba
Angličtina, 2010
Vypredané

The Upside of Irrationality - Dan Ariely, HarperCollins, 2010
Brožovaná väzba
Angličtina, 2010
Vypredané

Aká drahá je intuícia? - Dan Ariely, Premedia, 2021
Brožovaná väzba
Slovenčina, 2021
Na sklade 1 ks

Jak drahá je intuice? - Dan Ariely, Práh, 2011
Brožovaná väzba
Čeština, 2011
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Grand Union - Zadie Smith, Inaque, 2024

Viac o knihe

Behavioral economist and New York Times bestselling author of Predictably Irrational Dan Ariely returns to offer a much-needed take on the irrational decisions that influence our dating lives, our workplace experiences, and our general behaviour, up close and personal.

In The Upside of Irrationality, behavioral economist Dan Ariely will explore the many ways in which our behaviour often leads us astray in terms of our romantic relationships, our experiences in the workplace, and our temptations to cheat. Blending everyday experience with groundbreaking research, Ariely explains how expectations, emotions, social norms and other invisible, seemingly illogical forces skew our reasoning abilities.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,1 / 5

14 hodnotení

7
3
3
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ludmila
Neoverený nákup
2.12.2021
Velmi zajímavá knížka, která popisuje, co všechno ovlivňuje lidské chování a rozhodování. Od autora mám už dvě knížky. Popisuje velmi čtivým způsobem, co s lidskou psychikou dokáží udělat správně zvolené marketingové taktiky. A tato knížka je stejně dobrá, jako jeho ostatní Čítať viac
Martina
Neoverený nákup
2.11.2014
Dan Ariely opäť nesklamal
Po Predictably Irrational som sa pustila aj do tejto knihy s očakávaním, či sa Dan nebude opakovať. Možno je to len emóciou z práve dočítaného, ale Upside of Irrationality sa mi páčila ešte viac. Oceňujem na Danovi to, že aj keď odkrýva našu iracionalitu a ukazuje to, ako nás naša intuícia a mozog môže zradiť, iracionalitu nevníma ako niečo, čoho by sme sa mali zbaviť. Skôr by sme sa mali naučiť poznať naše limity v tejto oblasti. V dnešnej dobe, kedy sa často korelácia zamieňa s kauzalitou a osobná skúsenosť kladie nad fakty a dôkazy, je jeho kniha "must read" pre všetkých. Čítať viac
Emil Myjavec
Overený zákazník
14.7.2014
Neprekvapí, no nesklame
Slabšie ako prvý diel. Ariely sa snaží neopakovať témy a spomenuté výskumy, no aj tak má človek pocit, že toto už niekde počul... Možno je to len tým, že už sa vytratil moment prekvapenia a človek ako tak vie, čo od knihy čakať a že výsledky výskumu sú takmer vždy pravý opak toho, než by bežný smrteľník tipoval. Čítať viac
Neoverený nákup
14.12.2011
Najlepšia kniha o praktickej ekonómii pre každého
Kniha rozoberá dômyselné marketingové taktiky, ktoré na nás zaberajú. Aj ak si myslíte, že ich máte všetky prekuknuté, určite sa v tejto knihe nájde nejaká, pri ktorej si poviete: "A vážne, presne takto sa pri nakupovaní rozhodujem, to ma veru nenapadlo."

Autor vyučuje behaviorálnu ekonómiu na MIT. Na začiatku každej kapitoly najskôr povie nejakú svoju teóriu, názor, ako si myslí, že ľudia reagujú. Potom to na pokusoch aj naozaj overí, a až tak niečo tvrdí. Takže svoje ekonomické teórie nevytiahne z rukáva, ale všetky aj naozaj overí.

Okrem toho píše neuveriteľne pútavo a vtipne.

Podľa mňa povinná literatúra pre každého človeka, čo chodí na nákupy. Čiže fakt pre každého.
Čítať viac

Dan Ariely

Čítať viac

Vydavateľstvo HarperCollins

Čítať viac

„Ľudia niekedy pracujú viac, ako potrebujú, aby mali veci, po ktorých túžia, a niektoré veci, po ktorých túžia, nepotrebujú.“

Revolúcia jednej slamky - Masanobu Fukuoka
Revolúcia jednej slamky
Masanobu Fukuoka