Marketing as Strategy - Nirmalya Kumar, HBS Press, 2004

47,23 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing as Strategy - Nirmalya Kumar, HBS Press, 2004
Marketing as Strategy - Nirmalya Kumar, HBS Press, 2004

Marketing as Strategy

Understanding the Ceo´s Agenda for Driving Growth and Innovation

CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost its relevance? Nirmalya Kumar argues that, although the function of marketing... Čítať viac

Vydavateľstvo
HBS Press, 2004
Počet strán
270

CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost its relevance? Nirmalya Kumar argues that, although the function of marketing has lost ... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Ozveny starých kníh - Barbara Davis, AURORA, 2024

Viac o knihe

CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost its relevance? Nirmalya Kumar argues that, although the function of marketing has lost ground, the importance of marketing as a mind-set—geared toward customer focus and market orientation—has gained momentum across the entire organization. This book challenges marketers to change their role from implementers of traditional marketing functions to strategic coordinators of organization-wide initiatives aimed at profitably delivering value to customers. Kumar outlines seven cross-functional and bottom-line-oriented initiatives that can put marketing back on the CEO's agenda—and elevate its role in shaping the destiny of the firm. Nirmalya Kumar is Professor of Marketing, Director of the Centre for Marketing, and Codirector of the Aditya V Birla India Centre at London Business School.
Čítať viac
Počet strán
270
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
162×238 mm
Hmotnosť
573 g
ISBN
9781591392101
Rok vydania
2004
Naše katalógové číslo
78383
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
HBS Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Šťastie nie je burlivé ani hlučné ako rozkoš či radosť. Je tiché, pokojné, krehké, je to vnútorný pocit uspokojenia, ktorý sa začína vo chvíli, keď človek začne milovať sám seba.“

Japonský milenec - Isabel Allende, 2018
Japonský milenec
Isabel Allende