Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Information Architecture (Jorge Arango, Louis Rosenfeld a Peter Morville)

70,39 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Information Architecture

For the Web and Beyond

Information architecture (IA) is far more challenging-and necessary-than ever. With the glut of information available today, anything your organization wants to share should be... Čítať viac

Vydavateľstvo
O´Reilly, 2015
Počet strán
488

Information architecture (IA) is far more challenging-and necessary-than ever. With the glut of information available today, anything your organization wants to share should be easy to find, navigate, and understand. But... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

70,39 €

U dodávateľa
Posielame do 23 – 28 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 23 – 28 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Naši škriatkovia odporúčajú

Artis Omnis má 20! Oslavuj so zľavou 20 % - Chcem čítať
Kniha: Information Architecture (Jorge Arango, Louis Rosenfeld a Peter Morville)
70,39 €
U dodávateľa
Posielame do 23 – 28 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 23 – 28 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Information architecture (IA) is far more challenging-and necessary-than ever. With the glut of information available today, anything your organization wants to share should be easy to find, navigate, and understand. But the experience you provide has to be familiar and coherent across multiple interaction channels, from the Web to smartphones, smartwatches, and beyond.

To guide you through this broad ecosystem, this popular guide-now in its fourth edition-provides essential concepts, methods, and techniques for digital design that have withstood the test of time. UX designers, product managers, developers, and anyone involved in digital design will learn how to create semantic structures that will help people engage with your message. This book includes: An overview of IA and the problems it solves for creating effective digital products and services A deep dive into IA components, including organization, labeling, navigation, search, and metadata Processes and methods that take you from research to strategy, design, and IA implementation.

- 4th edition
Naše katalógové číslo
858829
Počet strán
488
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
150×230 mm
Hmotnosť
708 g
ISBN
1491911689
Rok vydania
2015
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
O´Reilly
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Všetko sa vždy začína a končí pravdou.