Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: The Game Design Reader (Eric Zimmerman a Katie Salen Tekinbas)

87,02 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Game Design Reader (Eric Zimmerman a Katie Salen Tekinbas)
Kniha: The Game Design Reader (Eric Zimmerman a Katie Salen Tekinbas)

The Game Design Reader

A Rules of Play Anthology

Classic and cutting-edge writings on games, spanning nearly 50 years of game analysis and criticism, by game designers, game journalists, game fans, folklorists, sociologists,... Čítať viac

Vydavateľstvo
The MIT Press, 2005
Počet strán
960

Classic and cutting-edge writings on games, spanning nearly 50 years of game analysis and criticism, by game designers, game journalists, game fans, folklorists, sociologists, and media theorists... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

87,02 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Naši škriatkovia odporúčajú

Večný kráľ je späť, Pokračovanie romantasy hitu, Zistiť viac, L.J. Andrews, Zelený kocúr, 2025
Kniha: The Game Design Reader (Eric Zimmerman a Katie Salen Tekinbas)
87,02 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Classic and cutting-edge writings on games, spanning nearly 50 years of game analysis and criticism, by game designers, game journalists, game fans, folklorists, sociologists, and media theorists.

The Game Design Reader is a one-of-a-kind collection on game design and criticism, from classic scholarly essays to cutting-edge case studies. A companion work to Katie Salen and Eric Zimmerman's textbook Rules of Play: Game Design Fundamentals, The Game Design Reader is a classroom sourcebook, a reference for working game developers, and a great read for game fans and players.

Thirty-two essays by game designers, game critics, game fans, philosophers, anthropologists, media theorists, and others consider fundamental questions: What are games and how are they designed? How do games interact with culture at large? What critical approaches can game designers take to create game stories, game spaces, game communities, and new forms of play?

Salen and Zimmerman have collected seminal writings that span 50 years to offer a stunning array of perspectives. Game journalists express the rhythms of game play, sociologists tackle topics such as role-playing in vast virtual worlds, players rant and rave, and game designers describe the sweat and tears of bringing a game to market. Each text acts as a springboard for discussion, a potential class assignment, and a source of inspiration. The book is organized around fourteen topics, from The Player Experience to The Game Design Process, from Games and Narrative to Cultural Representation. Each topic, introduced with a short essay by Salen and Zimmerman, covers ideas and research fundamental to the study of games, and points to relevant texts within the Reader. Visual essays between book sections act as counterpoint to the writings.

Like Rules of Play, The Game Design Reader is an intelligent and playful book. An invaluable resource for professionals and a unique introduction for those new to the field, The Game Design Reader is essential reading for anyone who takes games seriously.
Naše katalógové číslo
1256479
Počet strán
960
Väzba
pevná väzba
Rozmer
209×238 mm
ISBN
0262195364
Rok vydania
2005
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
The MIT Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Raj som si vždy predstavoval ako knižnicu, nikdy ako záhradu.
Kniha: Vražedné pohádky (Andreas Gruber)
Vražedné pohádky
  • Andreas Gruber