Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)

31,10 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)

Elements of Game Design

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production... Čítať viac

Vydavateľstvo
The MIT Press, 2020
Počet strán
264

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

31,10 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Naši škriatkovia odporúčajú

Martyn Rady - Zákutia mapy Strednej Európy, Zistiť viac
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)
31,10 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Viac o knihe

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production.

This textbook by a well-known game designer introduces the basics of game design, covering tools and techniques used by practitioners in commercial game production. It presents a model for analyzing game design in terms of three interconnected levels—mechanics and systems, gameplay, and player experience—and explains how novice game designers can use these three levels as a framework to guide their design process. The text is notable for emphasizing models and vocabulary used in industry practice and focusing on the design of games as dynamic systems of gameplay.

The book first introduces the core model and framework for analyzing and designing games. It then discusses the three levels in detail, explaining player experience and identifying design goals; introducing low-level structural analysis of gameplay in terms of basic mechanics; describing how mechanics build up into systems; and presenting concepts for understanding gameplay, defined as the dynamic behavior of players when they interact with mechanics and systems. Finally, the book offers students advice on creating game prototypes using an iterative, user-centered process. Each chapter offers a set of exercises for individuals and design challenges for groups.
Naše katalógové číslo
1276547
Počet strán
264
Väzba
pevná väzba
Rozmer
160×240 mm
Hmotnosť
475 g
ISBN
9780262043915
Rok vydania
2020
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
The MIT Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Tak prečo máme ustavične ambíciu milovať? Pretože láska je bod, kde sa stretáva pravda s mágiou.
Kniha: Roviny života (Julian Barnes)
Roviny života
  • Julian Barnes