Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Artis Omnis má 20! Oslavuj so zľavou 20 % - Chcem čítať

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Laws of UX (Jon Yablonski)
Laws of UX 
EN

An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have...

  • Knihabrožovaná väzba
    75,90 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Street Unicorns (Robbie Quinn)
Street Unicorns 
EN

Fashion and wisdom from style rebels in New York City and beyond. In a world where stores, clothes, and trends have become increasingly standardized, fashion is one of the most powerful ways to explore and express our personalities...

  • Knihapevná väzba
    27,19 €
    -9 %
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 29 dní.

Kniha: Manuals: Design and Identity Guidelines (Tony Brook)
Manuals: Design and Identity Guidelines 
EN

The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design. In today’s landscape, designers rely on digital templates to implement brand identities – fast, accurate and easily updatable, these digital...

  • Knihapevná väzba
    114,00 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Identity (Linda Kudrnovská a Kolektiv)
Identity 
EN

"Anglická verze obsáhlé kolektivní monografie nabízí unikátní vhled do světa grafického designu a typografie. Mapuje více než stoletý vývoj těchto oborů v českých zemích a ukazuje, jak grafický design formuje a odráží kulturní identitu národa...

  • 104,45 €
    Na sklade 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond (Radim Malinic)
Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond 
EN

Book of Branding is a creative guide for new businesses, start-ups and individuals, which puts visual identity at the heart of brand strategy. The conversational, jargon free, tone of the book helps the reader to understand essential elements of...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,25 €
    Do 3 – 8 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 8 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!


Stačí dávať pozor. Poznatky prichádzajú vždy, keď si na ne pripravený, a ak dokážeš čítať znamenia, naučíš sa všetko, čo potrebuješ na ďalší krok.
Kniha: Záhir (Paulo Coelho)
Záhir
  • Paulo Coelho