Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond (Radim Malinic)

32,25 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond (Radim Malinic)
Kniha: Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond (Radim Malinic)

Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond

Book of Branding is a creative guide for new businesses, start-ups and individuals, which puts visual identity at the heart of brand strategy. The conversational, jargon free,... Čítať viac

3. diel série
Book of ... series by Radim Malinic
Vydavateľstvo
Brand Nu Limited, 2019
Počet strán
256

Book of Branding is a creative guide for new businesses, start-ups and individuals, which puts visual identity at the heart of brand strategy. The conversational, jargon free, tone of the book helps the reader to understand essential elements of... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

32,25 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 3 – 7 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond (Radim Malinic)
32,25 €
U dodávateľa 1 ks
Posielame do 3 – 7 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Viac o knihe

Book of Branding is a creative guide for new businesses, start-ups and individuals, which puts visual identity at the heart of brand strategy. The conversational, jargon free, tone of the book helps the reader to understand essential elements of the brand identity process. Offering first hand experience, insights and tips throughout, the book uses real life case studies to show how great collaborative work can be achieved. Book of Branding is an essential addition to the start-up toolkit, designed for entrepreneurs, founders, graphic designers, brand creators and anyone seeking to decode the complicated world of brand identity.
Naše katalógové číslo
2689139
Počet strán
256
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
152×209 mm
Hmotnosť
430 g
ISBN
9780993540035
Rok vydania
2019
Jazyk
angličtina
3. diel série
Book of ... series by Radim Malinic
Vydavateľstvo
Brand Nu Limited
Pre koho
pre náročných
Originálny názov
Book of Branding: a guide to creating brand identity for start-ups and beyond
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Niekedy ľudia rozprávajú veľa iba preto, aby sa ich nikto nič nepýtal...
Kniha: Tri dni do raja (Silvia Bystričanová)
Tri dni do raja
  • Silvia Bystričanová