Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Artis Omnis má 20! Oslavuj so zľavou 20 % - Chcem čítať

Knihy o strategickom manažmente

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Formát
Obal
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Marketing cestovného ruchu (Janka Beresecká a kolektív)
Marketing cestovného ruchu

Marketing cestovného ruchu

  • Knihabrožovaná väzba
    14,96 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 28 dní.

Kniha: Marketing 6.0 (Iwan Setiawan, Philip Kotler a Hermawan Kartajaya)
Marketing 6.0 
CZ

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie...

  • Knihabrožovaná väzba
    21,99 €
    Na sklade 3 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do týždňa.
  • E-kniha
    19,51 €
    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.

Kniha: Biznis marketing (Milan Oreský)
Biznis marketing

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 19,99 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do týždňa.
  • E-kniha
    16,99 €
    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    15,70 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Kniha: Výroba a dodávání produktu. Robustní výrobní proces - aktualizace (Česká společnost pro jakost)
Výroba a dodávání produktu. Robustní výrobní proces - aktualizace 
CZ

V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...

  • Knihašitá väzba
    43,95 €
    -15 %
    Do 2 – 4 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 4 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Faktory úspešnosti procesu nástupníctva mikro, malých a stredných rodinných podnikov na Slovensku (Zuzana Lušňáková a kolektív)
Faktory úspešnosti procesu nástupníctva mikro, malých a stredných rodinných podnikov na Slovensku

Faktory úspešnosti procesu nástupníctva mikro, malých a stredných rodinných podnikov na Slovensku

  • Knihabrožovaná väzba
    5,61 €
    Do 2 – 4 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 4 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu (Lucia Bartková)
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,44 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 18 dní.

Kniha: VDA 6.7 - Audit procesu, Výrobní prostředky (Česká společnost pro jakost)
VDA 6.7 - Audit procesu, Výrobní prostředky 
CZ

Rostoucí nároky na všechny procesy v zákaznickém a dodavatelském ře-tězci staví management kvality společnosti firem před stále náročnější úkoly. Tato publikace obsahuje katalog otázek s hodnotícími kritérii pro provádění...

  • Knihabrožovaná väzba
    31,12 €
    Do 2 – 4 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 4 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období (Zuzana Křečková Kroupová)
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období 
CZ

Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....

  • Knihašitá väzba
    24,52 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Princípy vedeckého manažmentu (Frederick Winslow Taylor)
Princípy vedeckého manažmentu

Princípy vedeckého riadenie, ktorého základy položil Frederick Winslow Taylor na prelome 19. a 20. storočia(známe ako taylorizmus) predstavilo revolučný prístup k organizácii práce. Z toho, čo malo byť len metódou, vznikol system riadenia za cielom...

  • Knihapevná väzba
    9,14 €
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Marketing hotelových služeb (Alžbeta Kiráľová)
Marketing hotelových služeb 
CZ

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná väzba
    11,16 €
    Do 23 – 28 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 23 – 28 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Specifické požadavky zákazníka (Česká společnost pro jakost)
Specifické požadavky zákazníka 
CZ

Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.

  • 24,29 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 16 dní.

Film: Informácie nie sú znalosti - intelektuálna show (Milan Zelený) (CD)
Informácie nie sú znalosti - intelektuálna show

Záznam z intelektuálnej show. Intelektuálna show Milana Zeleného ponúka poslucháčom najnovšie poznatky zo sveta manažmentu a globálneho podnikania. Vďaka získaným poznatkom pochopíte dôležitosť znalostí, stratégie a systému riadenia pre vaše podnikanie..

  • 35,00 €
    Do 2 – 4 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 4 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Business analytika v praxi (Jan Pour, Martin Potančok a Veronika Chramostová)
Business analytika v praxi 
CZ

Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...

  • Knihabrožovaná väzba
    21,15 €
    Na sklade 3 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 16 dní.

Kniha: Manažment značky (Ferdinand Daňo)
Manažment značky

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy...

  • Pripravujeme
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Kniha: Základy marketingu (Anna Križanová a Dávid Vrtaňa)
Základy marketingu

V súčasnej dobe predstavuje marketing neoddeliteľnú súčasť úspešného podnikania vo všetkých jeho oblastiach. Nielenže je nevyhnutným predpokladom existencie a prežitia každého podniku na trhu, ale umožňuje efektívny rozvoj a uplatnenie podniku...

  • Knihapevná väzba
    30,59 €
    Do 2 – 4 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 4 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Podnikanie v malých a stredných podnikoch (Elena Šúbertová)
Podnikanie v malých a stredných podnikoch

Publikáciu spracoval kolektív autorov pod vedením doc. Ing. Eleny Šúbertovej, PhD., ktorí pôsobia na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, Cieľom knihy je pomôcť zorientovať sa začínajúcim podnikateľom...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Vedení rychlostí růstu (Katherine Catlin)
Vedení rychlostí růstu 
CZ

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Biznis modely a podnikanie (Eva Hanuláková)
Biznis modely a podnikanie

Súčasné biznis modely sú fenomén, ktorý sprevádza podnikanie od začiatku a prelína sa podnikateľským myslením. Predstavujú základné princípy toho, ako firmy tvoria hodnotu, ako ju komunikujú a dodávajú svojim zákazníkom. Opisujú, ako do seba zapadajú...

  • Pripravujeme
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Kniha: Poradenstvo v  marketingu, manažmente  a podnikaní (Eva Hanuláková)
Poradenstvo v marketingu, manažmente a podnikaní

Publikácia sa venuje modernému poradenstvu na báze šiestich kľúčových prístupov: poradenstvo ako profesia, poradenstvo ako služba, poradenstvo ako podnikanie, poradenstvo ako metóda, poradenstvo ako zmena a poradenstvo ako odvetvie....

  • Pripravujeme
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Kniha: Marketingový manažment (Eva Hanuláková)
Marketingový manažment

Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a komunikovanie hodnoty pre zákazníka tvorí jadro moderného marketingového...

  • Pripravujeme
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.


Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.