Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024

Na tému riadenie spoločnosti knihy o obchodnom manažmente v slovenskom jazyku

Použité filtre
Zrušiť filtre
Forex Stratégie - Milan Marko, Milan Marko Media, 2024
Forex Stratégie

Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať. Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš...

  • Knihabrožovaná väzba
    19,63 €
    -2 %
    Na sklade 4 ks

Príčina smrti: Míting - Patrick Lencioni, Porta Libri, 2015
Príčina smrti: Míting

Patrick Lencioni sa v ďalšom bestselleri v štýle manažérskej bájky zameriava na vyliečenie jedného z najboľavejších problémov moderného biznisu, ktorý je zároveň aj najzanedbávanejší...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,90 €
    Na sklade 1 ks

Riadenie malých a stredných podnikov, STU, 2022
Riadenie malých a stredných podnikov

Učebnica pre študentov STU.

  • 26,00 €
    Do 4 – 5 dní

Riadenie malých a stredných podnikov - Marián Zajko a kol., STU, 2010
Riadenie malých a stredných podnikov
  • Knihabrožovaná väzba
    12,17 €
    Do 4 – 5 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve - Sládek, kolektív, Epos, 2001
Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve.

  • Čítanávýborný stav
    10,18 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Podnikanie v pohostinstve a hotelierstve I., II. - Gustáv Sládek, Epos, 2003
Podnikanie v pohostinstve a hotelierstve I., II.

Podnikanie v pohostinstve a hoterierstve I., II.

  • Čítanávýborný stav
    25,52 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“