Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Večný kráľ je späť, Pokračovanie romantasy hitu, Zistiť viac, L.J. Andrews, Zelený kocúr, 2025

Knihy o marketingovom manažmente

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Žltá kniha budovania značky

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,31 €
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier)
Žlutá kniha budování značky 
CZ
Martinusák odporúča 5

  • Knihabrožovaná väzba
    49,34 €
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Brand management (David Taylor)
Brand management 
CZ

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...

  • Knihapevná väzba
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Manažment značky (Ferdinand Daňo)
Manažment značky

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy...

  • Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Čítal mi a ja som sa doňho zaľúbila tak, ako keď človek zaspáva. Pomaly, pomaličky a potom zrazu úplne.
Kniha: Na vine sú hviezdy (John Green)
Na vine sú hviezdy
  • John Green