Mami, oci, som online - Petra Arslan Šinková, Fortuna Libri, 2023

Knihy o marketingovej komunikácii

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Edícia
Väzba
Použité filtre
Zrušiť filtre
Stručný sprievodca: Google AdWords - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Google AdWords

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby...

  • Čítanávýborný stav
    6,30 €
    Na sklade

Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Čítanávýborný stav
    15,90 €
    Na sklade

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    Na sklade

Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

  • Čítanávýborný stav
    18,99 €
    Na sklade

Super Affiliate Academy - Online marketing - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Super Affiliate Academy - Online marketing
  • Autorský kolektív

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí...

  • Čítanávýborný stav
    25,89 €
    Na sklade

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Toto je marketing

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí...

  • Čítanávýborný stav
    11,99 €
    Na sklade

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

  • Čítanávýborný stav
    6,99 €
    Na sklade

Cesta poznania - Public ralation - Zuzana Mravíková, Aktuell, 2002
Cesta poznania - Public ralation

Breviár manažera pre styk s verejnosťou...

  • Čítanávýborný stav
    4,38 €
    Na sklade

Efektívny marketing - Kolektív autorov, Ikar, 2003
Efektívny marketing
  • Autorský kolektív

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,94 €
    Na sklade

Manažment rizika podnikania - Dušan Čunderlík, Epos, 2001
Manažment rizika podnikania

Manažment rizika podnikania.

  • Čítanávýborný stav
    19,53 €
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Autorský zákon, Epos, 2020
Autorský zákon

Novelizovaný AUTORSKÝ ZÁKON s aktualizovanými dôvodovými správami v úplnom znení. ZÁKON Č. 185/2015 Z. Z. AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z. Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z. Z. A ZÁKONA Č. 306/2018...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    2,22 €
    Na sklade

Marketing - základy a postupy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Marketing - základy a postupy
  • Autorský kolektív

Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?

  • Čítanávýborný stav
    6,60 €
    Na sklade

KomuNICKuj - Peter Kubica, Matica slovenská, 2017
KomuNICKuj

Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    5,34 €
    Na sklade

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Čítanávýborný stav
    24,50 €
    Na sklade

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Čítanávýborný stav
    2,94 €
    Na sklade

Masmédiá a politika: Komunikácia či manipulácia? - Eva Jaššová, Ivan Sečík, VEDA, 2015
Masmédiá a politika: Komunikácia či manipulácia?

Príspevky nachádzajúce sa v tomto zborníku, pomerne detailne analyzujú stav masmediálnej a politickej reality súčasnosti.

  • Čítanávýborný stav
    10,50 €
    Na sklade

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková, Wolters Kluwer, 2016
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením...

  • Čítanávýborný stav
    13,26 €
    Na sklade

Autorský zákon, Heuréka, 2020
Autorský zákon

Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s právnym stavom k 1. januáru 2020, so zvýraznenými...

  • Čítanávýborný stav
    3,43 €
    Na sklade

Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra - John Ward, Šembera Vanák / FCB, 2006
Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať.

  • Čítanávýborný stav
    11,62 €
    Na sklade

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...

  • Čítanávýborný stav
    13,29 €
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„„Čím chceš byť, keď vyrastieš?“ „Chcem byť láskavý,“ povedal chlapec.“