Preskočiť na hlavný obsah
Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011

9,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Čítaná
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011

Jednoducho značka
Čítaná

Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2011
Počet strán
240

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Výborný stav
  • Slovenčina

9,99 €

Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Pevná väzba s prebalom
Mierne opotrebovaná Slovenčina, 2011
Na sklade

8,49 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Zo života bábok - TJ Klune, Metafora, 2024

Viac o knihe

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.


Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť

Čítať viac
Naše katalógové číslo
872547
Počet strán
240
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
438 g
Rok vydania
2011
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,2 / 5

6 hodnotení

3
2
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Mišo
Neoverený nákup
25.8.2013
Názor čitateľa
Vynikajúce! Odporúčam každému kto sa zaujíma o marketing Čítať viac
Veronika Nina Opatovská
Overený zákazník
26.10.2011
Jednoducho značka
Veľmi dobrá kniha. V úvode vás autor oboznámi so značkou ako takou. Ako vniká značka, čo je dôležité pri tvorbe značky, ako vytvoriť názov atď. Dá vám záchytné body, podľa čoho sa môžete pri tvorbe značky orientovať. Neskôr sa venuje charakteristike významných značiek a opisu ich marketingovej stratégie a ich názvu. Veľmi zaujímavá, poučná a obohatila ma o mnoho nových informácií :) Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Vždy sa treba uchýliť k slovám, aby sme zabránili tichu rozprávať príliš hlasno.“

Šarkany - Romain Gary, 2021
Šarkany
Romain Gary