Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Martyn Rady - Zákutia mapy Strednej Európy, Zistiť viac

Knihy o biznise a manažmente

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Nejkrásnější povolání (Vilém Veselý)
Nejkrásnější povolání 
CZ

Není žádným tajemstvím, že firma Baťa v rámci vzdělávání svých spolupracovníků opakovaně přinášela zajímavé zahraniční tituly v českém jazyce, mezi které se řadí zrovna tak i Nejkrásnější povolání...

  • Knihapevná väzba
    18,44 €
    Do 7 – 12 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 12 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Príručka pre klientov realitných kancelárií (Daniela Danihel Rážová)
Príručka pre klientov realitných kancelárií

Úloha realitnej kancelárie má v oblasti služieb svoje opodstatnenie. Najnebezpečnejší sú ľudia, sebavedome presadzujúci postupy, ktoré vôbec nezodpovedajú korektnému procesu realitného obchodu a tým vás vystavia riziku...

  • Knihabrožovaná väzba
    8,90 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.

Kniha: Řízení a zlepšování kvality (Pavel Blecharz)
Řízení a zlepšování kvality 
CZ

Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,07 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 16 dní.

Kniha: Pozor, přichází zákazník (Dušan Jílek)
Pozor, přichází zákazník 
CZ

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích...

  • Knihašpirálová väzba
    16,09 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Investovanie z nadhľadu (Ľudovít Ódor)
Investovanie z nadhľadu

3. diel úspešnej série s kresbami Shootyho a s úvodným slovom Ivety Radičovej...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: CustomHER Experience (Katie Mares)
CustomHER Experience 
EN

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná väzba
    28,03 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.

Kniha: Jak na skvělou zákaznickou péči (Mário Roženský)
Jak na skvělou zákaznickou péči 
CZ

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Branding that Means Business (Matt Johnson a Tessa Misiaszek)
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,65 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    10,40 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Kniha: The Advertising Effect (Adam Ferrier)
The Advertising Effect 
EN

Want to know how to influence other people's behaviour? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,05 €
    Do 8 – 13 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 8 – 13 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: The Challenger Sale (Brent Adamson a Matthew Dixon)
The Challenger Sale 
EN

Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,59 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.

Kniha: From Impressed to Obsessed (Jon Picoult)
From Impressed to Obsessed 
EN

Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...

  • Knihapevná väzba
    29,40 €
    -5 %
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Do B2B Better (Jim Tincher)
Do B2B Better 
EN

Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...

  • Knihapevná väzba
    29,50 €
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!


Ak sa sústredíte na pozitívne veci, začnete v sebe rozvíjať pozitívne emócie.