Nový Dominik Dán v predpredaji! Podajte prst novej dánovke.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Nový Dominik Dán v predpredaji - Podaj prst, Slovart, 2025, Kúpiť knihu

V kníhkupectve Bratislava - Nivy (Martinus) na tému marketing knihy o marketingovom manažmente

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná väzba
    35,65 €
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Marketing v praxi (Anna Sabolová, Naďa Kacera a Petra Nagyová)
Marketing v praxi26 inšpiratívnych podcastov

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,00 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.

Kniha: Marketing 6.0 (Iwan Setiawan, Philip Kotler a Hermawan Kartajaya)
Marketing 6.0 
CZ
Budoucnost ve znamení zážitků

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie...

  • Knihabrožovaná väzba
    22,39 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.

Kniha: Dilema inovátora (Clayton M. Christensen)

Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Do 3 – 5 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 5 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Biznis marketing (Milan Oreský)
Biznis marketingIndividualizovaný marketingový prístup k biznis zákazníkom

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 19,99 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.


Člověk buď umí být šťastný, nebo to prostě neumí. Jestli nejsem šťastná teď a tady, je chyba ve mně a nebudu šťastná ani nikde jinde.
Kniha: Slepá mapa (Alena Mornštajnová)
Slepá mapa
  • Alena Mornštajnová