Vzťahy a pasce - Honza Vojtko, Aktuell, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Bratislava známa- neznáma - Erika Juríková, DAJAMA, 2021
Bratislava známa- neznáma

Bratislava známa neznáma: Bratislava v 18. storočí očami Mateja Bela Kniha Bratislava v 18. storočí (očami Mateja Bela) je prekladom Belových Notícií o Bratislave tak, ako vyšli v latinskom jazyku v prvej polovici 18. storočia...

  • Knihapevná väzba
    17,62 €
    -12 %
    Do 4 dní

Priemyselné objekty na starých pohľadniciach - Ján Hanušin, DAJAMA, 2014
Priemyselné objekty na starých pohľadniciach

Cieľom knihy Priemyselné objekty na starých pohľadniciach je prostredníctvom historických pohľadníc priblížiť súčasné priemyselné stavby.

  • Knihapevná väzba
    6,00 €
    -50 %
    Na sklade 1 ks

Vysoké Tatry - retro - Ivan Bohuš ml., DAJAMA, 2019
Vysoké Tatry - retro

Publikácia o Vysokých Tatrách je retro pohľadnicovou prechádzkou po najkrajšom horstve Slovenska v rokoch 1948 až 1989. Ponúka obraz Tatier v období socializmu ako o tom vypovedajú v tej dobe vydané pohľadnice a texty...

  • Knihapevná väzba
    15,15 €
    -11 %
    Na sklade 2 ks

Rekordy Tatier - Kliment Ondrejka, DAJAMA, 2020
Rekordy Tatier

Kniha o Tatrách a ich slovenských, európskych a svetových rekordoch predstavuje Tatry netradičným spôsobom a poukazuje na ich výnimočnosť v medzinárodnom kontexte...

  • Knihapevná väzba
    15,15 €
    -11 %
    Do 4 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “