Kým zomrie posledný diabol - Richard Osman, Slovart, 2024

Knihy o biznise a manažmente v slovenskom jazyku od autora Marian Gúčik

Populárne filtre
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kontroling podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Ľubica Šebová, Tibor Bajaník, Wolters Kluwer, 2015
Kontroling podnikov cestovného ruchu

Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,00 €
    Do 2 – 3 dní

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,40 €
    Do 3 – 6 dní

Manažment prevádzky pohostinského zariadenia - Peter Patúš, Marian Gúčik, Jaroslava Marušková, Dali-BB, 2011
Manažment prevádzky pohostinského zariadenia

Snahou autorov je priblížiť problematiku činností pohostinského zariadenia komplexnejšie od zásobovania cez skladovanie, výrobu a odbytu, pričom zdôrazňujú aj hygienické podmienky ich činnosti. Dôraz sa kladie aj na ekonomickú stránku prevádzky...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,00 €
    Na sklade 2 ks

Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2020
Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti

Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ...

  • Knihabrožovaná väzba
    19,70 €
    Na sklade 1 ks

Manažment cestovného ruchu - Marian Gúčik a kolektív, Dali-BB, 2006
Manažment cestovného ruchu

Cieľom publikácie je sprostredkovať poznatky súčasného manažmentu v krajinách s rozvinutým cestovným ruchom a tvorivo ich aplikovať v konkrétnych podmienkach slovenskej reality v cestovnom ruchu...

  • Knihabrožovaná väzba
    19,06 €
    -5 %
    Do 15 – 20 dní

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Táta říka, že jen zřídka se dělají špatná rozhodnutí. Nejdůležitější je, aby je člověk udělal a držel se jich. “

Pohádka - Jonas T. Bengtsson, 2013
Pohádka
Jonas T. Bengtsson