Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Vydavateľstvo
Väzba
Farba obálky
Kniha: Umenie vidieť (John Shook a Mike Rother)
Umenie vidieť

Mapovanie toku hodnôt patrí medzi základné metódy konceptu štíhlej výroby. Kniha Umenie vidieť ponúka návod ako postupovať pri praktickom využívaní tejto metódy...

  • Knihašpirálová väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Gemba Walks (James Womack a John Shook)
Gemba Walks 
EN

Over the past decade, he has shared his thoughts and discoveries from these visits with the Lean Community through a monthly letter...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Managing to Learn (Jim Womack a John Shook)
Managing to Learn 
EN

Managing to Learn by Toyota veteran John Shook, reveals the thinking underlying the vital A3 management process at the heart of lean management and lean leadership. Constructed as a dialogue between a manager and his boss, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


První čarodějovo pravidlo: lidé jsou hloupí.