Žurnalisti
E-kniha

Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika,... Čítať viac

Vydavateľstvo
Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov, 2010
Počet strán
343

Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika, Štúdie. V prvej analyzuje nebezpečnosť a neférovosť... Čítať viac

  • PDF
  • Slovenčina

5,80 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Žurnalisti - Pavol Dinka, Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov, 2010
E-kniha
5,80 €

Viac o e-knihe

Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika, Štúdie. V prvej analyzuje nebezpečnosť a neférovosť mediálnych štvaníc, v druhej rozoberá na konkrétnych ukážkach najtypickejšie metódy manipulácie s verejnou mienkou, v tretej poodhaľuje "vysvedčenia" uložené jednotlivým vydavateľom a vysielateľom za porušenie zákona, vo štvrtej prináša niektoré vlastné publicistické príspevky a v záverečnej časti sa venuje etike a korupcii v žurnalistickej praxi. Autor o svojej publikácii píše: "Kniha určite narazí na veľký odpor médií. Bol by som rád, keby pochopili, že ich nechcem haniť, urážať, znevažovať. Chcem len otvoriť pohľad z inej strany, diskutovať a zvádzať súboje o myšlienkach a názoroch, no rozhodne nie kádrovať..."
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,3 / 5

3 hodnotenia

1
0
0
0
2

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

Dr. No
Neoverený nákup
27.6.2010
Perfektná knižka pre všetkých, ktorí sa nechcu nechať manipulovať
Zdokumentoval prácu médií píšucich na Slovensku - každodenná manipulacia, klamstvo, atď. vysvetlil aj útok médii voči svojej osobe - údajné plagiátorstvo. Tak ako tvrdí jeden majiteľ tzv. mienktotvorného denníka p. Zdeněk Bakala - Úlohou dnešných médií nie je informovať, ale OVPLYVŇOVAŤ. Čítať viac

„Korytnačky vám o ceste môžu povedať viac ako králiky.“