Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017

14,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017
Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017

Marketing v službách

Algoritmy marketingových činností

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým... Čítať viac

Vydavateľstvo
EDIS, 2017
Počet strán
150

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
14,80 €

14,50 €

-2 %
U dodávateľa 2 ks
Posielame do 3 – 6 dní

Dostupné v 9 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Vzťahy a pasce - Honza Vojtko, Aktuell, 2024
Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017
14,50 €

Viac o knihe

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb.

Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.

Čítať viac
Počet strán
150
Väzba
pevná väzba
Rozmer
170×240 mm
Hmotnosť
450 g
ISBN
9788055414126
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
306855
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
EDIS
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Ukradomky som sa naňho pozrela. Takto to funguje? Zaľúbite sa, už nemáte z ničoho strach a život je jedna veľká príležitosť?“