Knihy
E-knihy

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Both Eric Schmidt and Jonathan Rosenberg came to Google as seasoned Silicon Valley business executives, but over the course of a decade they came to see the wisdom in Coach John Wooden's observation that 'it's what you learn after you know it all that counts'. As they helped grow Google from a young start-up to a global icon, they relearned everything they knew about management. How Google Works is the sum of those experiences distilled into a fun, easy-to-read primer on corporate culture, strategy, talent, decision-making, communication, innovation, and dealing with disruption.

The authors explain how the confluence of three seismic changes - the internet, mobile, and cloud computing - has shifted the balance of power from companies to consumers. The companies that will thrive in this ever-changing landscape will be the ones that create superior products and attract a new breed of multifaceted employees whom the authors dub 'smart creatives'. The management maxims ('Consensus requires dissension', 'Exile knaves but fight for divas', 'Think 10X, not 10%') are illustrated with previously unreported anecdotes from Google's corporate history.
Čítaj viac
Kúpte spolu
How Google Works - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg
Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins
29,87 €
Ušetríte 0,85 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,0 / 5

3 hodnotenia

0
3
0
0
0

Mário
4.9.2015
odporúčam
Neľutujem že som si zakúpil túto knihu. Dozvedel som sa čosi viac o fungovaní tejto globálnej značke. Kniha zo začiatku hovorí o začiatkoch Googlu no potom sa prehupsne do deja ako úspešne viesť a založiť firmu. Myslel som, že kniha bude písana na spôsob, ako firma celkovo funguje a bráni sa konkurencií (nevravím že to nebolo v knihe spomenuté), no boli tam viac obsiahnuté informácie ako vyprodukovať úspešne firmu. Myslel som, že to bude na spôsob knihy ako je ,,Apple zvnútra". No ale aj tak som s knihou spokojný a odporučil by som ju hlavne ľudom ktorí sa chcú dozvedieť ako firma zohľadnuje svojich zamestnancov ako unej prebiehaju pohovory, ako by to malo vyzerať ak by ste si firmu zakladali vy a tí ktorí sa chcu dozvedieť aj ako vznikali rôzne projekty google ako android súdiaci sa s Apple či Google+ či dokumentovanie ulíc ktorým nikto neveril, že sa to skutočne môže podariť :)
Čítaj viac

O autoroch

Čítaj viac
Kúpte spolu
How Google Works - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg
Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins
29,87 €
Ušetríte 0,85 €

„Začiatok je vždy iný a prostriedok je vždy zložitý. No koniec je vždy jednoduchý a rovnaký. Na konci vždy niekto príde, niekto odíde, niekto zomrie a niekto zostane.“

Štyri hostiny - Meir Shalev
Štyri hostiny
Meir Shalev