Knihy
E-knihy

Hooked

How to Build Habit-Forming Products

Vydavateľstvo
Portfolio, 2014

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? ...

Čítaj viac

14,73 €

Bežná cena Bežne 15,50 €

Ušetríte 5%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

14,73 €

Viac o knihe

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Hooked - Nir Eyal
7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
30,44 €
Ušetríte 1,05 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Kúpte spolu
Hooked - Nir Eyal
7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
30,44 €
Ušetríte 1,05 €