Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Udržateľný marketing - Katarína Chomová, Katarína Chomová, 2022

19,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Udržateľný marketing - Katarína Chomová, Katarína Chomová, 2022
Udržateľný marketing - Katarína Chomová, Katarína Chomová, 2022

Udržateľný marketing

Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných... Čítať viac

Vydavateľstvo
Katarína Chomová, 2022
Počet strán
232

Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

19,00 €

Na sklade 2 ks
Posielame ihneď

Naši škriatkovia odporúčajú

Eliška - Táňa Keleová-Vasilková, Ikar, 2024
Udržateľný marketing - Katarína Chomová, Katarína Chomová, 2022
19,00 €

Viac o knihe

Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou.

O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho blogu, marketingu na facebooku či instagrame až po príručky pre influencerov, ako na svoje siete prilákať čo najviac followerov.

Spojenie udržateľnosti a marketingu je však pre mnohých abstraktnejšia a zároveň komplikovanejšia téma. Vyžaduje si multidisciplinárny prístup a jej pochopenie v plnej komplexnosti. Poukazuje totiž na nevyhnutnosť transformovať konvenčný marketing, a to nie len zo strany firiem, spotrebiteľa či vzdelávania, ale aj v rámci celej spoločnosti, hospodárstva a ekonomického myslenia.


Kniha Udržateľný marketing hľadá odpovede na otázky:

– Ktoré megatrendy ovplyvňujú marketing v 21. storočí?
– Prečo potrebujeme kritickú reflexiu základných predpokladov marketingu, noriem a hodnôt a ktorým smerom sa marketing uberá?
– Prečo a ako nastáva posun zameriania spotrebiteľa na nákup k zvažovaniu spotreby ako holistického procesu?
– Ako nastaviť marketingovú stratégiu reflektujúcu ekologické a sociálne problémy?
– Ako pochopiť sociálno – ekologické vplyvy produktov na mikroúrovni?
– Aké marketingové nástroje môžu použiť firmy na podporu udržateľnosti?
– Aká je budúcnosť udržateľného marketingu?
Čítať viac
Počet strán
232
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
610 g
ISBN
9788057038665
Rok vydania
2022
Naše katalógové číslo
1615087
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Katarína Chomová
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Nikdy som nestratil zo zreteľa, čo znamená byť civilizovaný človek. Vedel som, že prežitie by nemalo zmysel, keby som sa musel stať podliakom...Viete, jedlo na prežitie nestačí. Neexistuje liek na morálne zásady. Ak ich človek stratí, príde aj o seba.“