Čitateľský klub Martinus. Kniha Slobodná, Lea Ypi. Vydavateľstvo Absynt, 2025.
Kniha: Logo Beginnings (Jens Muller)

65,95 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Logo Beginnings (Jens Muller)
Kniha: Logo Beginnings (Jens Muller)

Logo Beginnings

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2022
Počet strán
432

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina
Cena: 65,95 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Naši škriatkovia odporúčajú

Debutový román slávneho herca. Kniha Emma. Jean Reno. Vydavateľstvo Ikar, 2025. Zistiť viac
Kniha: Logo Beginnings (Jens Muller)
65,95 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago. Yet there has never been a monograph devoted to the origins of logo design. In the second half of the 19th century, the trademark replaced traditional symbols such as the family coat of arms as a promotional and identifying symbol for companies. At first, the designs were often still figurative; only gradually did they develop into the abstract marks that have become fixtures in everyday life today.

Author Jens Muller, described as the "logo detective" by Wired magazine, examined historical trademark registers, international corporate archives, and early design publications to unearth more than 6,000 logos from 1870 to 1940. This unparalleled collection traces the development of modern trademarks and sheds light on forgotten designs and early versions of famous logos. The catalog is divided into four design categories: "Figurative," "Form," "Effect," and "Typographical." Each chapter is then systematically subdivided according to basic elements of design such as circle, line, overlap, and outline, thus offering a new perspective on design principles that are still relevant today.

Along with an extensive picture section, the book comprises an introduction by Jens Muller on the history of the trademark as well as a reproduction of the first comprehensive examination of modern corporate logos: the influential design pioneer F.H. Ehmcke's (1878-1965) illustrated essay "Wahrzeichen-Warenzeichen" (Symbols-trademarks) from 1921. Also included are ten case studies of famous trademarks, including those of 3M, NBC, Shell, and Olivetti, and numerous rare images illustrating the-at times varied, at times consistent-developments in international logo design and the birth of the corporate identity. Logo Beginnings is not only a fundamental and inspiring graphic design manual but also an excellent read for anyone interested in social, cultural, and corporate history and the fascinating impact of trademarks. It is also the perfect complement to the TASCHEN classic Logo Modernism.
Naše katalógové číslo
1519999
Počet strán
432
Väzba
pevná väzba
Rozmer
258×384 mm
Hmotnosť
3700 g
ISBN
9783836582285
Rok vydania
2022
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Láska nie je očarením dvoch pekných alebo vášnivých ľudí, ale rozhodnutím, prácou, dielom, nie ani pekných, ani mladých ľudí, dokonca iba jedného a možno nepekného a nemladého človeka, ktorý chce byť milovaný a milovať. Ten druhý a či druhá veľmi rád sa učí, dáva sa milovať, prv či neskôr pristane, poddá sa nám, začne nám odpovedať svojím jedinečným, prekvapujúcim, nadchýnajúcim spôsobom. Verte, drahá Jarmila, človek až žasne, aká neprebudenosť, nevzdelanosť vládne práve v láske. Starí to nevedia a mladým to nemá kto povedať.
Kniha: Honeymoon (Jana Beňová)
Honeymoon
  • Jana Beňová