Knihy
E-knihy
9,72 €

Bežná cena Bežne 9,99 €

Ušetríte 3%

Posielame do šiestich dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.

Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie.

Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť, ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov využiť vo svoj prospech.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Digitálna značka - Allen P. Adamson
Klub nerozbitných detí - Slávka Kubíková
21,49 €
Ušetríte 2,30 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
240
Hmotnosť
540 g
Rok vydania
2011
Väzba
pevná väzba s prebalom
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
155×225 mm
ISBN
9788081091926
Naše katalógové číslo
116346

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,7 / 5

3 hodnotenia

2
1
0
0
0
Čítaj viac
Čítaj viac
Kúpte spolu
Digitálna značka - Allen P. Adamson
Klub nerozbitných detí - Slávka Kubíková
21,49 €
Ušetríte 2,30 €

„Čítanie je pre dušu tým, čím je cvičenie pre telo.“

Sir Richard Steele