BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko
BUDGET CUT
33,76 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

Čítaj viac
33,76 €

Bežná cena Bežne 35,00 €

Ušetríte 4 %
Na sklade, posielame ihneď

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Čítaj viac

Všetky formáty tohto titulu

Knihy

Kniha
Na sklade, posielame ihneď
33,76 €
-4 %
Vypredané
Ďalšie
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
168
Väzba
pevná väzba
Rozmer
135×210 mm
Hmotnosť
275 g
ISBN
9788097394103
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1150149
Téma
marketing, biznis, podnikanie
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
TRIAD
Pre koho
pre podnikateľov

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

5 hodnotení

4
1
0
0
0

Tomáš Frečka
pred piatimi dňami
odporucam priatelom aj rodine.
Overený nákup
Kniha napisana velmi zrozumitelne, pouziva vela humoru. Autori ziju v bubline korporatov, takze aj problemy, ktore riesia su dost z tejto bubliny. Čítaj viac
Honza Marcinek
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Čítaj viac
Anton Kukučka
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Čítaj viac
Jaro Zacko
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Čítaj viac

O autoroch

Čítaj viac

„Kniha je živý hlas nesmrteľných duchov všetkých vekov a národov.“

Victor Marie Hugo