Oslavujeme Dominika Dána. Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %
Čitateľský klub Martinus. Kniha Svadobčania. Alison Espach. Vydavateľstvo Motýľ, 2025.
Kniha: IT Service Management Based on ITIL: Volume 3 (Jan van Bon, Arjen de Jong, Axel Kolthof, Mike Pieper, Ruby Tjassing, Annelies Van Der Veen a Tieneke Verheijen)

23,20 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: IT Service Management Based on ITIL: Volume 3 (Jan van Bon, Arjen de Jong, Axel Kolthof, Mike Pieper, Ruby Tjassing, Annelies Van Der Veen a Tieneke Verheijen)
Kniha: IT Service Management Based on ITIL: Volume 3 (Jan van Bon, Arjen de Jong, Axel Kolthof, Mike Pieper, Ruby Tjassing, Annelies Van Der Veen a Tieneke Verheijen)

IT Service Management Based on ITIL: Volume 3

A Pocket Guide

Van Haren Publishing: Previously known as: It Service Management based on Itil V3 - A Pocket Guide. This really popular... Čítať viac

Vydavateľstvo
Van Haren, 2010

Van Haren Publishing: Previously known as: It Service Management based on Itil V3 - A Pocket Guide. This really popular... Čítať viac

  • Kniha
  • Angličtina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

Kliatba pokračuje, Nová kniha Jany Pronskej. Kniha Pútnik, Jana Pronská. Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ, 2025. Zistiť viac
Kniha: IT Service Management Based on ITIL: Volume 3 (Jan van Bon, Arjen de Jong, Axel Kolthof, Mike Pieper, Ruby Tjassing, Annelies Van Der Veen a Tieneke Verheijen)
23,20 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

Van Haren Publishing: Previously known as: It Service Management based on Itil V3 - A Pocket Guide.

This really popular pocket guide is a quick, portable reference tool designed for managers, to give an overall picture of the Itil V3 upgrade.

Covering not only the Itil V3 Service Lifecycle approach, to provide even greater value, this handy new guide also describes the Itil V3 functions and processes in a separate section as well.

Introduction to the Service Lifecycle

Lifecycle Phase: Service Strategy

Lifecycle Phase: Service Design

Lifecycle Phase: Service Transition

Lifecycle Phase: Service Operation

Lifecycle Phase: Continual Service Improvement

Designed for managers to give an overall picture of the Itil V3 upgrade.

Other languages available: Dutch,German,French,Italian,Japanese,Spanish

Naše katalógové číslo
290610
Rozmer
102×156 mm
Hmotnosť
159 g
ISBN
9789087531027
Rok vydania
2010
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Van Haren
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ak sa sústredíte na pozitívne veci, začnete v sebe rozvíjať pozitívne emócie.