Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)

48,71 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)

Measuring the User Experience

Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent... Čítať viac

Vydavateľstvo
Morgan Kaufmann, 2013
Počet strán
320

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent technologies have made it easier and more effective ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

48,71 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Od autorky Sedem sestier - Triler z anglickej spoločnosti
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
48,71 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Measuring the User Experience was the first book that focused on how to quantify the user experience. Now in the second edition, the authors include new material on how recent technologies have made it easier and more effective to collect a broader range of data about the user experience. As more UX and web professionals need to justify their design decisions with solid, reliable data, Measuring the User Experience provides the quantitative analysis training that these professionals need. The second edition presents new metrics such as emotional engagement, personas, keystroke analysis, and net promoter score. It also examines how new technologies coming from neuro-marketing and online market research can refine user experience measurement, helping usability and user experience practitioners make business cases to stakeholders. The book also contains new research and updated examples, including tips on writing online survey questions, six new case studies, and examples using the most recent version of Excel.
Naše katalógové číslo
271687
Počet strán
320
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
190×235 mm
Hmotnosť
640 g
ISBN
9780124157811
Rok vydania
2013
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Morgan Kaufmann
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: O tyranii (Timothy Snyder)
58,57 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Kniha: Measuring the User Experience (Thomas Tullis a William Alber)
Kniha: O tyranii (Timothy Snyder)
58,57 €
Niekedy ľudia rozprávajú veľa iba preto, aby sa ich nikto nič nepýtal...
Kniha: Tri dni do raja (Silvia Bystričanová)
Tri dni do raja
  • Silvia Bystričanová