Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)

47,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)

Brand Spaces

Branded Architecture and the Future of Retail Design

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is... Čítať viac

Vydavateľstvo
Gestalten Verlag, 2013
Počet strán
240

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is becoming increasingly sophisticated and diversified... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

47,50 €

-5 %
Pôvodná cena 50,00 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Artis Omnis má 20! Oslavuj so zľavou 20 % - Chcem čítať
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)
47,50 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is becoming increasingly sophisticated and diversified. Today, the consistent implementation of a corporate design is not enough to keep a brand relevant. More and more companies are discovering the benefit of spatial brand experiences for communicating their messages effectively on an emotional level. Until recently, uniformity was the rule. Today, however, an impressive range of ideas, concepts, variations, and experiences for effective spatial brand communication are being developed. The results are locations with character that are a far cry from the excessively ornate brand temples of the past. Brand Spaces shows how trailblazers are creating branded worlds, event locations, flagship stores, and pop-up shops to continually surprise and inspire their target audiences. In the first part of the book, decision makers from global brands such as Camper, Aesop, Freitag, Gaggenau, and Nokia share their concepts and strategies. Case studies illustrate striking applications from around the world that communicate overall brand identity while respecting local specifications. In this context, innovators, including Audi, Starbucks, and Nike, are represented with their most unusual projects. The second part of Brand Spaces offers a cutting-edge showcase of international trends in interior design for stores. This section not only presents the unconventional application of colors, forms, and materials, but also the compelling use of sculptural elements as well as thematic and dramatic stagings. Here, the work of smaller brands and local retailers is as groundbreaking as that of larger global players.
Naše katalógové číslo
153943
Počet strán
240
Väzba
pevná väzba
Rozmer
240×300 mm
Hmotnosť
1651 g
ISBN
9783899554779
Rok vydania
2013
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Gestalten Verlag
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Človek má toľko začiatkov, koľko je v živote dní a predsa sa niektoré veci už nikdy nezmenia.