Čitateľský klub Martinus
Kniha: Marketingový výzkum (Miroslav Foret a Jana Stávková)

8,93 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Marketingový výzkum (Miroslav Foret a Jana Stávková)
Kniha: Marketingový výzkum (Miroslav Foret a Jana Stávková)

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky Čítať viac

Vydavateľstvo
Grada, 2003
Počet strán
160

Jak poznávat své zákazníky Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 12 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Daniel Tammet- Deväť autentických príbehov
Kniha: Marketingový výzkum (Miroslav Foret a Jana Stávková)
8,93 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Naše katalógové číslo
14795
Počet strán
160
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
170×230 mm
Hmotnosť
260 g
ISBN
8024703858
Rok vydania
2003
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Grada
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,0 / 5
0
0
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Grada

Obchodný názov
GRADA Slovakia s.r.o.
Adresa
Moskovská 29
811 08 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
grada@grada.sk
To, čím sme boli na začiatku, je iba nejasná farebná škvrna, na ktorú sa dívame z brehu toho, čím sme sa stali.
Kniha: Náhodné úvahy (Elena Ferrante)
Náhodné úvahy
  • Elena Ferrante