Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)

8,13 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)

Jak získat a udržet zákazníka

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili... Čítať viac

4,9 25 hodnotení
Vydavateľstvo
Computer Press, 2002
Počet strán
128

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 6 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

David Nicholls - Láskavý príbeh o druhej šanci, Zistiť viac
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)
8,13 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

   Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů.
Naše katalógové číslo
11203
Počet strán
128
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
130×200 mm
Hmotnosť
202 g
ISBN
8072266632
Rok vydania
2002
Edícia
Business Books
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Computer Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,9 / 5
24
0
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Computer Press

Obchodný názov
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Pretože každá výnimočná chvíľa, je len všedná chvíľa prežitá s výnimočným človekom.