Čo by urobil Google? - Jeff Jarvis, Eastone Books, 2010

18,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Čo by urobil Google?

Princípy, na ktorých bola vybudovaná spoločnosť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010
Počet strán
264

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Čítať viac

  • Kniha
  • Slovenčina

18,99 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Dostupné v 17 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Legendy & Latte - Travis Baldree, Zelený kocúr, 2024

Viac o knihe

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady, na ktorých funguje najrýchlejšie rastúca spoločnosť v dejinách, Google. Ponúka nám štyridsať jasných a presných pravidiel, platných pre život aj pre riadenie firmy. Zároveň objasňuje nové názory internetovej generácie: aké výzvy a zmeny sú nevyhnutné, aké široké pole nových príležitostí otvára pred nami svet, prepojený sociálnymi sieťami.
Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť
Čítať viac
Počet strán
264
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
467 g
ISBN
9788081091476
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
96871
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

7 hodnotení

5
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Martin M
Neoverený nákup
11.12.2015
super kniha
Knihu odporúčam. Kúpil som si ju na doporučenie od kamaráta a kniha ma veľmi prekvapila. Čítala sa veľmi ľahko a rýchlo. Prečítajte si a neoľutujete, určite to nie sú vyhodené peniaze. Čítať viac
Pavol Michalec
Overený zákazník
23.9.2013
stojí za to
Knihu odporúčam. Tiež som ju kúpil v zľave, ale dala mi toľko, že by som neváhal ju kúpiť za pôvodnú cenu. Mnoho noviniek, ktoré Jeff opisuje v knihe si človek ani bežne neuvedomí... Prečítajte a neoľutujete Čítať viac
Mia Rv
Neoverený nákup
14.7.2013
úžasná kniha!
Perfektná kniha, JJ má kvantum nových ideí ohľadom fungovania podnikov, inštitúcií, spoločnosti ako takej. Všetko podáva s jednoducho, pútavo, odkazuje na veľa internetových stránok, blogov. Knihu som kúpila zľavnenú ale je hodna aj plnej ceny. Som rada, že som čítala. Čítať viac
luboš
Neoverený nákup
11.11.2011
Názor čitateľa
Veľmi zaujímavá kniha, ktorá vysvetľuje princípy Googlu a iných spoločností, ktoré sa dostali z nuly na vrchol. Na príkladoch Jeff uvádza pozitívne aj negatívne príklady novej komunikácie zo zákazníkom.

Prajem príjemné čítanie!
Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Rozdiel medzi románom so šťastným koncom a románom bez neho tkvie iba v tom, kedy autor prestane rozprávať príbeh. “