Oslavujeme Dominika Dána. Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Pokračovanie Štvrtého krídla - Preobjednajte si dračiu limitku! Kniha Onyxová smršť, Rebecca Yarros. Vydavateľstvo Ikar, 2025. Chcem knihu

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: 19 príbehov podnikania formou franchisingu (Lucia Stefansky a kolektív)
19 príbehov podnikania formou franchisinguAko uspieť so známou značkou na Slovensku

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • Knihapevná väzba
    19,89 €
    Do 10 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
  • E-kniha
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    11,90 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Kniha: O značkách (Wally Olins)

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná väzba
    18,28 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 16 dní.

Kniha: Brand New (Wally Olins)
Brand New 
CZ
Nová podoba značek

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi väzba
    13,20 €
    -9 %
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 21 dní.
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    7,90 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

  • Autorský kolektív

Kniha České značky, které dobyly svět vás zavede do fascinující historie a současnosti nejznámějších českých značek, které se proslavily po celém světě. Od legendárních automobilů Tatra a Škoda, přes ikonickou obuv Baťa...

  • 11,96 €
    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Riadenie aktív pozemných komunikácií. Systém hospodárenia s vozovkou (Ján Mikolaj a Ľuboš Remek)

Riadenie aktív je novou, modernou metódou riadenia a rozhodovania v rámci správy cestnej infraštruktúry. Nový prístup neznamená iba sústredenie sa na optimálny výkon správy, ale aj na celospoločenské úžitky. Nijaký hmotný majetok nestojí a nehrá svoju...

  • Knihapevná väzba
    54,15 €
    Na sklade 4 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 10 dní.

Kniha: Inovácie a trendy v cestovnom ruchu (Zuzana Gajdošíková)

Sektor cestovného ruchu a jeho vonkajšie prostredie sa v súčasnosti nachádza v turbulentnom období, ktoré prináša výrazné zmeny. V tomto novom a doteraz nepoznanom prostredí je viac ako potrebné sa čo najrýchlejšie zorientovať, snažiť sa spoznať jeho...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,75 €
    Do 1 – 3 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 1 – 3 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Baťovská desatera (Gabriela Končitíková a Jakub Malovaný)

Kniha představuje sbírku desater, která byla vytvořena ve firmě Baťa v období mezi roky 1920 až 1940. Jedná se o desatera, která byla publikována v dobovém baťovském tisku či interních firemních dokumentech. Sbírka vznikla několikaletým studiem ....

  • Knihabrožovaná väzba
    13,00 €
    Do 1 – 3 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 1 – 3 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Brand it Like Serhant (Ryan Serhant)
Brand it Like Serhant 
EN
Stand Out From the Crowd, Build Your Following and Earn More Money

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná väzba
    21,90 €
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
How Brands Grow 2 
EN
Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná väzba
    41,50 €
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: How Brands Grow (Byron Sharp)
How Brands Grow 
EN
What Marketers Don't Know

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    35,95 €
    Na sklade 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Jak se budují značky (Byron Sharp)

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • E-kniha
    14,23 €
    Predaj skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnosť licencie na predaj tohto titulu vypršala. Nemôžeme ho už bohužiaľ predávať :-(

Kniha: Jak se budují značky 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
Jak se budují značky 2 
CZ
Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování...

  • Knihapevná väzba
    27,45 €
    Pripravujeme,
    vychádza 27. 8. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 27. 8. 2025.

Kniha: Emotion By Design (Greg Hoffman)
 
Kniha: Emotion by Design (Greg Hoffman)
Emotion By Design 
EN
Creative Leadership Lessons from a Life at Nike

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...

  • Knihapevná väzba
    34,50 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: The Nvidia Way (Tae Kim)
The Nvidia Way 
EN
Jensen Huang and the Making of a Tech Giant

Nvidia is the darling of the age of artificial intelligence: its chips are powering the generative-AI revolution, and demand is insatiable. For all the current interest and attention, however, Nvidia is not of our time. Founded more than three decades ...

  • Knihapevná väzba
    32,95 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Jak se budují značky 1 (Byron Sharp)
Jak se budují značky 1 
CZ
Co obchodníci nevědí

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší...

  • Knihapevná väzba
    27,45 €
    Pripravujeme,
    vychádza 27. 8. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 27. 8. 2025.

Kniha: Novelizovaný Patentový zákon (Epos)
Novelizovaný Patentový zákons dôvodovou správou, v úplnom znení

Publikácia (48 strán, č.. 76/2002) obsahuje Zákon č. 435/2001 Z.z. zo 4. októbra 2001 o patentoch, dodatkových ochranných osvedčeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Patentový zákon) v znení zákona č. 402/2002 Z.z. ...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Vytvořte si vlastní značku (John Purkiss)
Vytvořte si vlastní značku 
CZ
Proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • E-kniha
    7,20 €
    Predaj skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnosť licencie na predaj tohto titulu vypršala. Nemôžeme ho už bohužiaľ predávať :-(

Kniha: The Brand Book (Daryl Fielding)
The Brand Book 
EN
An insider’s guide to brand building for businesses and organizations

The Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,95 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: House of Huawei (Eva Dou)
House of Huawei 
EN
Inside the Secret World of China's Most Powerful Company

The untold story of the mysterious company that shook the world 'Groundbreaking' Dan Wang'Essential reading' Chris Miller, author of Chip WarOn the coast of southern China, an eccentric entrepreneur spent three decades steadily building an obscure ...

  • Knihabrožovaná väzba
    21,95 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Crush It! (Gary Vaynerchuk)
Crush It! 
EN
Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion

Do you have a hobby you wish you could do all day? An obsession that keeps you up at night? Now is the perfect time to take those passions and make a living doing what you love...

  • Knihabrožovaná väzba
    17,10 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.


Možno je to náš osud - nemať otcov, akých by sme si želali, ale stále dúfať, že tí­, ktorých máme prerastú samých seba a prekonajú svoje chyby.
Kniha: Kráľovstvo z popola (Sarah J. Maas)
Kráľovstvo z popola
  • Sarah J. Maas