Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Knihy o podnikaní

Použité filtre
Zrušiť filtre
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management 
CZ

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná väzba
    91,60 €
    Na sklade 1 ks
  • 81,10 €
    Ihneď na stiahnutie
  • Čítanávýborný stav
    67,82 €
    -30 %
    Na sklade
Ďalšie formáty

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management 
CZ

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

  • Čítanávýborný stav
    48,73 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia) - Kolektív autorov, Eastone Books
Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia)
  • Autorský kolektív

Kolekcia titulov: Ako pracujú maverici, Trendológia, Digitálna značka, Jednoducho značka, Apple zvnútra.

  • Čítanávýborný stav
    34,55 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

99 inšpiratívnych podnikateľských nápadov - Ivica Ďuricová, Podnikajte.sk, 2012
99 inšpiratívnych podnikateľských nápadov

V knižke nájdete 99 naozaj rôznorodých nápadov na podnikanie. Pri takmer každom z nich vám publikácia odhalí príbeh jeho vzniku, bližšie popíše biznis model a zdôrazní silné, no i slabé stránky tohto podnikania...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

TOP 50 firiem sveta, Sportmedia, 2016
TOP 50 firiem sveta

Špeciálne vydanie o 50 najlepších firiem sveta od Applu po Walmart: Váš kompletný sprievodca najväčšími svetovými firmami

  • Vypredané

Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích 
CZ

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“