Červená, biela a kráľovská modrá - Casey McQuiston, YOLi, 2024

Knihy o obchodovaní

Použité filtre
Zrušiť filtre
Nejlepší rady jak uspět v Česku, Mladá fronta, 2012
Nejlepší rady jak uspět v Česku 
CZ

Ač se to někdy nezdá, v českém byznyse je mnoho lidí, kteří si svůj úspěch tvrdě odpracovali. Jejich cesta mnohdy nebyla snadná, ale nasbírali během ní cenné zkušenosti a mnohdy získali i dobré rady. Ty nejlepší Vám přináší 37 respektovaných...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,36 €
    Na sklade

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2009
Superfreakonomics 
EN

They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...

  • Čítanávýborný stav
    10,49 €
    Na sklade

Like a Virgin - Richard Branson, Virgin Books, 2012
Like a Virgin 
EN

Business advice, from the best in the business. Are you interested in setting up your own business, improving your leadership skills or simply looking for inspiration from one of the greatest entrepreneurs of our time? ...

  • Čítanávýborný stav
    13,34 €
    Na sklade

Kúpa a predaj osobných automobilov - Juraj Hilvert, Jaroslav Miškolci, Fami, 2015
Kúpa a predaj osobných automobilov

Kúpa osobného automobilu patrí k jedným z najnáročnejších rozhodnutí v živote človeka, respektíve v činnosti podnikateľského subjektu. Pri tomto rozhodovaní treba brať do úvahy množstvo faktorov, aby kupujúci zbytočne nevynaložil finančné prostriedky...

  • Čítanávýborný stav
    17,50 €
    Na sklade

Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM, Oxford University Press, 2005
Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM 
EN

A new up-to-date Business English dictionary, that gives learners all the help and information they need to do business in English...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    16,89 €
    Na sklade

Marketing Fashion - Harriet  Posner, Laurence King Publishing, 2015
Marketing Fashion 
EN

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    23,10 €
    Na sklade

It Doesn't Have to Be Crazy at Work - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, HarperCollins, 2018
It Doesn't Have to Be Crazy at Work 
EN
Martinusák odporúča 5

In this timely manifesto, the authors of the New York Times bestseller Rework broadly reject the prevailing notion that long hours, aggressive hustle, and "whatever it takes" are required to run a successful business today...

  • Čítanávýborný stav
    26,50 €
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Ale v skutočnosti minulosť hodnotíme očami prítomnosti. Dívame sa na ňu cez to, čo vieme teraz, takže ju nevnímame ako ľudia, akými sme boli, ale ako ľudia, akými sme, a to znamená, že ju od základov meníme.“

Holandský dom - Ann Patchett, 2020
Holandský dom
Ann Patchett