Červená, biela a kráľovská modrá - Casey McQuiston, YOLi, 2024

Pre začiatočníkov so zelenou obálkou v slovenskom jazyku knihy

Zúžiť výberu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Talianske rozprávky / Fiabe italiane

Učte sa taliančinu pri čítaní pôvodných rozprávkových príbehov. Niektoré pripomenú rozprávky, ktoré poznáme od detstva z rozprávania starých mám a starých otcov, ďalšie prekvapia svojou nečakanou zápletkou a neobvyklými hrdinami.

  • 5,60 €
    Ihneď na stiahnutie

Ciele a meranie ekonomiky firmy - Jozef Chajdiak, Statis, 2009
Ciele a meranie ekonomiky firmy

"Predkladaná publikácia obsahuje opis, ako sa merajú jednotlivé aspekty ekonomického procesu systémom absolútnych ukazovateľov a ktoré ciele vybrané ukazovatele vyjadrujú"...

  • Knihabrožovaná väzba
    4,60 €
    Na sklade 1 ks

Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Knihapevná väzba
    9,90 €
    Do 2 – 3 dní

Počítač pre seniorov

Teraz už sa nemusíte báť používať počítač, ktorý môže na prvý pohľad vyzerať veľmi komplikovane. S touto knihou môžete odhaliť všetky výhody moderných prenosných počítačov so systémom Windows 10. Naučíte sa, ako sa...

  • 7,70 €
    Ihneď na stiahnutie

SuperFreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Premedia, 2011
SuperFreakonomics

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné poistky, prečo odísť autom z večierka býva bezpečnejšie než ísť pešo? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Ako som vybudoval miliardovú firmu - Marián Kapusta, ALERT, 2013
Ako som vybudoval miliardovú firmu

Keď som mal dvadsaťdva rokov, povedal som si, že v tridsiatke budem mať ženu, dom, dve deti, auto a milión v hotovosti. Bol to rok 1992 a tvrdý cieľ, ale splnil som, čo som si zadal. Avšak po dosiahnutí môjho cieľa som nebol šťastný. Mal som všetko...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Kuchyňa Pračloveka - Marián Černý, Moderný pračlovek, 2016
Kuchyňa Pračloveka

Ako si pripraviť chutné a zdravé jedlo jednoducho a bez receptov.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Podnikateľské minimum - Alena Jazudeková, Maradi, 2009
Podnikateľské minimum

Praktická príručka pre podnikateľov a zamestnávateľov. Základné informácie o založení firmy, popis základných dokumentov v podnikateľskej praxi, vedenie financií, odkazy na príslušné zákony a webové stránky a ďalšie informácie...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Základy marketingu

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kalorický sprievodca - Tomáš Považan, KOprint, 2019
Kalorický sprievodca

Kalorický sprievodca v prvom rade nie je o klasickom rátaní kalórií podľa tabuliek. Je to extrakt všetkých potrebných praktických a nutných informácií k tomu aby ste procesu chudnutia či optimálneho prijímania kalórií rozumeli lepšie...


Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom - Vanda Maráková, Belianum, 2015
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Talianske rozprávky / Fiabe italiane A1/A2 - Valeria De Tommaso, Edika, 2019
Talianske rozprávky / Fiabe italiane A1/A2

Učte sa taliančinu pri čítaní pôvodných rozprávkových príbehov. Niektoré pripomenú rozprávky, ktoré poznáme od detstva z rozprávania starých mám a starých otcov, ďalšie prekvapia svojou nečakanou zápletkou a neobvyklými hrdinami. V každom prípade ale...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2003
Marketing

Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002
Priamy marketing

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Sklouzla rukou k srdci a spočinula na něm dlaní. Zde se skrývá síla, na níž záleží, řekla její matka neskutečně dávno. Ať jsi kdekoli, ať se ocitneš jakkoli daleko, zavede tě domů.“

Království popela - Sarah J. Maas, 2019
Království popela
Sarah J. Maas