Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024

Pevná väzba s prebalom so žltou obálkou knihy o biznise a manažmente

Populárne filtre

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Kolekcia
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Sila zvyku - Charles Duhigg, Tatran, 2013
Sila zvyku
Martinus
Martinusáčka odporúča 5

Prečo sa niektorí ľudia a firmy snažia o zmenu celé roky, zatiaľ čo iní sa zmenia cez noc? Ako zvyky vznikajú, prečo vôbec existujú a možno ich zmeniť?...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    11,90 €
    Na sklade > 5 ks

Sale: Svět byznysu, Mladá fronta, 2011
Sale: Svět byznysu 
CZ

Svět byznysu nemusí být jen nudný a nezajímavý. Kolektiv autorů z prestižního týdeníku The Economist připravil průřez světem ekonomiky a obchodu...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    6,50 €
    Viac ako 30 dní

Playing to Win - A.G. Lafley, Roger L. Martin, Harvard Business Press, 2013
Playing to Win 
EN

Are you just playing - or playing to win? Strategy is not complex. But it is hard. It's hard because it forces people and organizations to make specific choices about their future - something that doesn't happen in most companies.

  • Knihapevná väzba s prebalom
    29,74 €
    Viac ako 30 dní

Všechno, co by měla znát každá žena - Brett Cohen, Mladá fronta, 2011
Všechno, co by měla znát každá žena 
CZ

Tato kniha se nejspíš nestane povinnou školní četbou, zato v ní najdete pár dobrých rad, jak kdekoli s kýmkoli zavést hovor. S její pomocí konečně překonáte hrůzu z psaní děkovných dopisů a zažijete nepřekonatelné zadostiučinění...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Komunikace, tlumočení, překlad - Daniela Müglová, Enigma, 2013
Komunikace, tlumočení, překlad 
CZ

Umíte si představit, jaký musel nastat v Babyloně chaos, když stavitelé a všichni jejich pomocníci hovořili různými jazyky a nikdo nikomu...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Má dáti - dal - Stanislav Křeček, Nadace Tomáše Bati, 2015
Má dáti - dal 
CZ

Stanislav Křeček (1909-1995) nastoupil k firmě BAŤA v roce 1931 a v roce 1935 se stal vedoucím výplatního oddělení. Ve své knize Má dáti dal. Účtoval jsem u Baťů, popisuje ve dvou rovinách svůj život u firmy BAŤA a ve městě Zlín...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Firma - John Mickhletwait, Slovart, 2006
Firma

Kniha o histórii a vývoji firiem je napísaná ľahkým zrozumiteľným štýlom...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Ako pracujú maverici - William C. Taylor, Polly LeBarre, Eastone Books, 2008
Ako pracujú maverici

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Tao Warrena Buffetta - Mary Buffett, David Clark, Pragma, 2008
Tao Warrena Buffetta 
CZ

Tato publikace by se měla stát nezbytnou pomůckou obchodního světa, k níž se budou investoři a manažeři stále znovu a znovu vracet...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Motivačný princíp - Adrian Gostick, Chester Elton, Eastone Books, 2010
Motivačný princíp

Efektívne oceniť zamestnanca je jednoduchšie, ako by ste si mysleli. Nie sú na to potrebné veľké finančné zdroje a z časového hľadiska môže ísť o pár minút, možno dokonca sekúnd. Princíp sa dá ľahko naučiť a prináša okamžité výsledky...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books, 2010
Spodná vlna

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Buyology - Martin Lindstrom, Doubleday, 2008
Buyology 
EN

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today’s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Tak hovorí mongolský mýtus: Láska sa rodí z rôznych prirodzeností. Protikladmi získava silu. Konfrontáciou a premenou sa udržiava.“

Záhir - Paulo Coelho, 2021
Záhir
Paulo Coelho