Preskočiť na hlavný obsah
Tmavší odtieň mágie - Victoria Schwab, Slovart, 2023
Hana Roš a Matteo Farinella: Neurokomiks. Monokel, 2024

Knihy o podnikaní

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Autor
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
ReWork - David Heinemeier Hansson, Jason Fried, Vermilion, 2020
Novinka
ReWork 
EN

The bestseller business book that will transform your approach to work. From the founders of the trailblazing software company Basecamp, here is a different kind of business book - one that explores a new reality. Today, anyone can be in business...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,95 €
    Do 24 – 29 dní

How to Stop Worrying and Start Living - Dale Carnegie, Vermilion, 2011
How to Stop Worrying and Start Living 
EN

Worry effects everyone and descends with ease upon work, money, family life and relationships. This book offers practical strategies for breaking out of this destructive habit, before it breaks you. Dale Carnegie shows how worry has been conquered...

  • Knihabrožovaná väzba
    13,78 €
    Na sklade 1 ks

Tools of Titans - Timothy Ferriss, Vermilion, 2016
Novinka
Tools of Titans 
EN

Fitness, Money, and Wisdom - here are the Tool. Over the last two years, #1 New York Times best-selling author Tim Ferriss has collected the routines and tools of world-class performers around the globe.

  • Knihabrožovaná väzba
    28,83 €
    Na sklade 3 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “