Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Ďalšie možnosti
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Umenie podnikať

Martinus, Pelikan.sk, Kellys, Nay, či 101 drogéria... Tieto firmy určite poznáte, ľudské príbehy za nimi možno nie. Čím všetkým si museli prejsť zakladatelia a zakladateľky úspešných slovenských značiek, aby sa dostali ...

  • Knihapevná väzba
    27,00 €
    -10 %
    Na sklade > 5 ks

Nemilosrdný šampionát - Ross Brawn, Adam Parr, mamaš, 2022
Nemilosrdný šampionát

Nemilosrdný šampionát je kniha o Formule 1, aká tu ešte nebola. Analyzuje svet F1 do hĺbky, odhaľuje jeho fungovanie a pútavo približuje, ako sa v tomto športe dá dostať na absolútny vrchol...

  • Knihapevná väzba
    19,99 €
    Na sklade 2 ks

Stávka na víťaza - Marcela Gaľová, Studio Agaton, 2024
Stávka na víťaza

Kniha opisuje príbeh lásky a zrady vo svete biznisu, finančných trhov a ambícií mocných. Hľadanie krásy a zmyslu života, osobného úspechu uprostred tragických zlyhaní. Všetko sa začína, keď sa Thomas Greg bohatý investor zamiluje do...

  • Knihapevná väzba
    14,00 €
    Na sklade 2 ks

Osobný kurz MBA - Josh Kaufman, Eastone Books, 2021
Osobný kurz MBA

Mnohí ľudia si myslia, že bez obchodného alebo ekonomického vzdelania nie je možné podnikať alebo úspešne napredovať v manažérskej kariére. Nie je to však pravda...

  • Knihapevná väzba
    18,99 €
    Na sklade 3 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Narkonomika - Tom Wainwright, Eastone Books, 2023
Narkonomika

Faktmi nadupaný bestseller s inovatívnym pohľadom na nelegálny biznis, proti ktorému vlády desaťročia bojujú, míňajú miliardy, ale nevyhrávajú. Komu táto hra vyhovuje? A kto na nej zarába najviac?...

  • Knihapevná väzba
    16,99 €
    Na sklade 2 ks

Reklama - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2018
Reklama

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje...

  • Knihapevná väzba
    17,95 €
    Viac ako 30 dní

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy 
CZ

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná väzba
    22,88 €
    Na sklade 1 ks

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské 
CZ

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná väzba
    14,95 €
    Na sklade 5 ks

Môj ženský biznis na Instagrame - Olga Olikova, Vysnívané copíky, 2024
Môj ženský biznis na Instagrame

“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať..

  • Knihapevná väzba
    24,77 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks

Města zdí - Anna Beata Háblová, Dokořán, 2017
Města zdí 
CZ

Kniha Anny Beaty Háblové pojednává o obchodních centrech, jejich architektonickém vývoji, ale i o roli, jakou hrají v životě současné společnosti i v rámci urbanistické struktury města. Fundovaný a poučený výklad se zde kombinuje...

  • Knihapevná väzba
    13,49 €
    -18 %
    Do 4 – 5 dní
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    34,99 €
    -3 %
    Na sklade > 5 ks

All-American Ads of the 80s - Steven Heller, Jim Heimann, Taschen, 2022
All-American Ads of the 80s 
EN

With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...

  • Knihapevná väzba
    32,35 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Brand New Brand, Max Hueber Verlag, 2021
Brand New Brand 
EN

How can small businesses make huge impacts? If a picture speaks a thousand words, branding is the tool to shine in a sea of thousands of competitors. This title presents the best branding for small, traditional businesses from the last years...

  • Knihapevná väzba
    43,39 €
    -3 %
    Viac ako 30 dní

The Tao of Alibaba - Brian Wong, Public Affairs, 2022
The Tao of Alibaba 
EN

From a long-time Alibaba executive and former special assistant to Jack Ma, this is the first book to articulate how Alibaba's unique culture and "tai chi" management principles are providing...

  • Knihapevná väzba
    28,54 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

No F*cks Given - Sarah Knight, Quercus, 2022
No F*cks Given 
EN

As unprecedented times become our new normal, Sarah Knight and her No F**ks Given Guides...

  • Knihapevná väzba
    16,15 €
    -5 %
    Na sklade 5 ks

The Crux - Richard Rumelt, Profile Books, 2022
The Crux 
EN

The most important part of a leader's job is to set in motion the actions today that will build a better future tomorrow - in other words, strategy. But how do leaders become strategists...

  • Knihapevná väzba
    18,65 €
    -2 %
    Na sklade 1 ks

Plastic Capitalism - Sean H. Vanatta, Yale University Press, 2024
Plastic Capitalism 
EN

American households are awash in expensive credit card debt. But where did all this debt come from? In this history of the rise of postwar American finance, Sean H. Vanatta shows how bankers created our credit card economy and, with it, the indebted...

  • Knihapevná väzba
    33,31 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar, CPRESS, 2007
I zázrak potřebuje reklamu 
CZ

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Slow Productivity - Cal Newport, Portfolio, 2024
Slow Productivity 
EN

From the New York Times bestselling author of Digital Minimalism and Deep Work, a groundbreaking philosophy for pursuing meaningful accomplishment while avoiding overload...

  • Knihapevná väzba
    31,60 €
    -4 %
    Na sklade 3 ks

How to Work Without Losing Your Mind - Cate Sevilla, Penguin Books, 2021
How to Work Without Losing Your Mind 
EN

'An invaluable guide to surviving professional life. Cate Sevilla is insightful, inventive and so supportive' Viv Groskop 'Entertaining and practical; moving and funny and, most importantly, a helping hand from someone...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Sklouzla rukou k srdci a spočinula na něm dlaní. Zde se skrývá síla, na níž záleží, řekla její matka neskutečně dávno. Ať jsi kdekoli, ať se ocitneš jakkoli daleko, zavede tě domů.“

Království popela - Sarah J. Maas, 2019
Království popela
Sarah J. Maas