Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

Nadčasový bestseller Dalea Carnegieho, ktorý je nabitý spoľahlivými radami, vyniesol na vrchol úspechu už tisíce ľudí. Uplatnením jeho princípov vyťažíte aj vy maximálny potenciál v súčasnej zložitej a konkurenčnej dobe, a to ako v o

  • Knihapevná väzba
    13,45 €
    -10 %
    Na sklade > 5 ks

Esencia práce - Thomas Diener, Epos, 2008
Esencia práce

Táto kniha je navigačnou mapou "novej práce". Je vhodná nielen pre koučov, trénerov a kariérových poradcov, ale aj pre ľudí nachádzajúcich sa v procese hľadania povolania...

  • Knihapevná väzba
    15,70 €
    Do 8 dní

Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa - Adam Nociar, Eurokódex, 2023
Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa

Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa je určená pre široký okruh čitateľov, ktorými nemusia byť výhradne iba verejní obstarávatelia, ale aj predstavitelia akýchkoľvek iných subjektov, ktoré v najrôznejšej miere prichádzajú do kontaktu...

  • Knihapevná väzba
    37,19 €
    -3 %
    Na sklade 1 ks

Pravidlo žádných pravidel - Reed Hastings, Erin Meyer, Jan Melvil publishing, 2020
Pravidlo žádných pravidel 
CZ
Martinus
Martinusák odporúča 5

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....

  • Knihapevná väzba
    16,95 €
    Na sklade 3 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec 
CZ
Martinusák odporúča 5

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...

  • Knihapevná väzba
    16,45 €
    Na sklade 2 ks

Základy úspěšného podnikání - Alena Šafrová Drášilová, Grada, 2019
Základy úspěšného podnikání 
CZ

Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě.... Najdete v ní stručně, jasně a

  • Knihapevná väzba
    16,63 €
    Na sklade 2 ks

Jak prodávat z očí do očí - Ivo Toman, Taxus International, 2022
Jak prodávat z očí do očí 
CZ

Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Má pohybové i zvukové tiky. Jako prodejce v osobním prodeji hledal způsoby, jak i přes tento handicap uspět. To se mu nejen povedlo, ale dokonce vyškolil stovky tisíc prodejců...

  • Knihapevná väzba
    22,59 €
    -18 %
    Na sklade 2 ks

Produktivní podnikatel - Štěpán Klein, Grada, 2020
Produktivní podnikatel 
CZ

Chcete si svou cestu podnikání opravdu užít a vyvarovat se při tom začátečnických chyb? Možná nejste podnikatelský talent od přírody a vaše firma neohromí svět, ale nepotřebujete být supermanem, abyste podnikali... Autor nen

  • Knihapevná väzba
    8,29 €
    -50 %
    Na sklade 1 ks

Zvyšte obrat a zisk firmy - Petr Pištělák, Smart Press, 2018
Zvyšte obrat a zisk firmy 
CZ

Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci...

  • Knihapevná väzba
    16,40 €
    -15 %
    Do 5 – 7 dní

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    34,99 €
    -3 %
    Na sklade > 5 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nenávisť je láska bez znalosti faktov. V každom človeku, ktorého nemáme radi, existujú skutočnosti, ktoré by náš vzťah mohli zmeniť, keby sme ich poznali.“

Jediný - Richard Bach, 1994
Jediný
Richard Bach