S brožovanou väzbou učebnice pre vysoké školy od autora Vladimír Bárta
Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů. 600 výt.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 1000 výt.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů. 600 výt.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle