Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

V slovenskom jazyku knihy o marketingu od autora Alexander Mateides od vydavateľstva Epos

Použité filtre
Zrušiť filtre
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 4 – 6 dní

Služby - teória služieb, marketing služieb - Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo, Epos, 2002
Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Ale v skutočnosti minulosť hodnotíme očami prítomnosti. Dívame sa na ňu cez to, čo vieme teraz, takže ju nevnímame ako ľudia, akými sme boli, ale ako ľudia, akými sme, a to znamená, že ju od základov meníme.“

Holandský dom - Ann Patchett, 2020
Holandský dom
Ann Patchett