Publikácia rieši komplexne a na základe praktických skúseností problematiku tejto progresívnej metódy podnikania na Slovensku. Cieľom knihy je stručne, jednoducho a odborným spôsobom ozrejmiť princípy a výhody franchisingu, a zároveň inšpirovať podnikateľov k ich využívaniu.
Autorom publikácie je Ing. Jozef Šétaffy, ktorý má skúsenosti v oblasti franchisingu na základe 6-ročného pôsobenia na pozícii člena predstavenstva a prezidenta Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) a 15-ročné skúsenosti súvisiace s tvorbou a aplikáciou franchisingového konceptu Pizza Mizza.
Obsah:- Začiatky franchisingového podnikania na Slovensku a súčasnosť
- Základné pojmy vo franchisingu a ich jednoduché vysvetlenie
- Princípy franchisingu a ich aplikácia v praxi
- Výhody podnikania na kľúč
- Ako sa nepomýliť pri kúpe franchisingovej licencie
- Ako si otvoriť prevádzku svetovej značky vďaka franchisingu
- Ako skontrolovať, či franchisingový koncept má základné predpoklady na trhu byť úspešný
- Rámcový postup pri tvorbe vlastného franchisingového konceptu
- Deväť krokov od start-upu k franchisingu
- Všeobecná rámcová schéma postupu tvorby franchisingového reťazca
- Metodika tvorby franchisingového balíka
- Algoritmus postupu pri príprave a realizácii franchisingovej prevádzky
- Riziká pri vstupe franchisingového projektu na nový trh
- Štruktúra zmluvnej dokumentácie a poplatkov vo franchisingu
- Účtovanie franchisingových a licenčných poplatkov
Franchising v slovenskej legislatíve - Ochranná známka, značka a logo a vo franchisingu
- Ochrana duševného vlastníctva v praxi
- Franchising preferuje rodinné podnikanie
- Význam vzdelávania vo franchisingu
- Master Franchising ako dôsledok globálnej expanzie podnikania
- Európsky etický kódex franchisingu
- Poznámky pod čiarou
- Ako vznikla Pizza Mizza
- Referencie autora brožúry