Franchising - Jozef Šétaffy, Verlag Dashöfer

20,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Franchising - Jozef Šétaffy, Verlag Dashöfer
Franchising - Jozef Šétaffy, Verlag Dashöfer

Franchising

Publikácia rieši komplexne a na základe praktických skúseností problematiku tejto progresívnej metódy podnikania na Slovensku. Cieľom knihy je stručne, jednoducho a odborným... Čítať viac

Vydavateľstvo
Verlag Dashöfer
Počet strán
114

Publikácia rieši komplexne a na základe praktických skúseností problematiku tejto progresívnej metódy podnikania na Slovensku. Cieľom knihy je stručne, jednoducho a odborným spôsobom ozrejmiť princípy a výhody franchisingu, a zároveň... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

Viac o knihe

Publikácia rieši komplexne a na základe praktických skúseností problematiku tejto progresívnej metódy podnikania na Slovensku. Cieľom knihy je stručne, jednoducho a odborným spôsobom ozrejmiť princípy a výhody franchisingu, a zároveň inšpirovať podnikateľov k ich využívaniu.

Autorom publikácie je Ing. Jozef Šétaffy, ktorý má skúsenosti v oblasti franchisingu na základe 6-ročného pôsobenia na pozícii člena predstavenstva a prezidenta Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) a 15-ročné skúsenosti súvisiace s tvorbou a aplikáciou franchisingového konceptu Pizza Mizza.

Obsah:
  • Začiatky franchisingového podnikania na Slovensku a súčasnosť
  • Základné pojmy vo franchisingu a ich jednoduché vysvetlenie
  • Princípy franchisingu a ich aplikácia v praxi
  • Výhody podnikania na kľúč
  • Ako sa nepomýliť pri kúpe franchisingovej licencie
  • Ako si otvoriť prevádzku svetovej značky vďaka franchisingu
  • Ako skontrolovať, či franchisingový koncept má základné predpoklady na trhu byť úspešný
  • Rámcový postup pri tvorbe vlastného franchisingového konceptu
  • Deväť krokov od start-upu k franchisingu
  • Všeobecná rámcová schéma postupu tvorby franchisingového reťazca
  • Metodika tvorby franchisingového balíka
  • Algoritmus postupu pri príprave a realizácii franchisingovej prevádzky
  • Riziká pri vstupe franchisingového projektu na nový trh
  • Štruktúra zmluvnej dokumentácie a poplatkov vo franchisingu
  • Účtovanie franchisingových a licenčných poplatkov

  • Franchising v slovenskej legislatíve
  • Ochranná známka, značka a logo a vo franchisingu
  • Ochrana duševného vlastníctva v praxi
  • Franchising preferuje rodinné podnikanie
  • Význam vzdelávania vo franchisingu
  • Master Franchising ako dôsledok globálnej expanzie podnikania
  • Európsky etický kódex franchisingu
  • Poznámky pod čiarou
  • Ako vznikla Pizza Mizza
  • Referencie autora brožúry
Čítať viac
Počet strán
114
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
165 g
ISBN
9788081780936
Naše katalógové číslo
702763
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Verlag Dashöfer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Verlag Dashöfer

Čítať viac

„Písmo hovorí, že Boh nám nepripisuje k dobru to, že máme radi ľudí, ktorých chceme mať radi. Nie. Pripisuje nám k dobru, ak milujeme nemilovateľné.“

Rovnako iný ako ja - Ron Hall, Denver Moore, 2011
Rovnako iný ako ja
Ron Hall, Denver Moore