Xmas
The 22 Immutable Laws of Marketing - Al Ries, Jack Trout
The 22 Immutable Laws of Marketing
11,95 €
Knihy
E-knihy

The 22 Immutable Laws of Marketing

Vydavateľstvo
Profile Books, 1994

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...

Čítaj viac

11,95 €
Nestíhame do Vianoc :(

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn't live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
Čítaj viac
Kúpte spolu
The 22 Immutable Laws of Marketing - Al Ries, Jack Trout
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
30,93 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
160
Hmotnosť
120 g
Rok vydania
1994
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Profile Books
Rozmer
114×196 mm
ISBN
9781861976109
Naše katalógové číslo
186335

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

O autoroch

Čítaj viac
Kúpte spolu
The 22 Immutable Laws of Marketing - Al Ries, Jack Trout
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
30,93 €

„Byť výnimočný je najlepší spôsob, ako byť iný.“