Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: A Theory of Fun for Game Design (Raph Koster)

44,57 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

A Theory of Fun for Game Design

Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share... Čítať viac

Vek
14+
Vydavateľstvo
O´Reilly, 2013
284 strán
5 hodín čítania

Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

44,57 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 29 dní.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí
Kniha: A Theory of Fun for Game Design (Raph Koster)
44,57 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 29 dní.
Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game.

Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further.

You’ll discover that:
  • Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles
  • Most successful games are built upon the same elements
  • Slightly more females than males now play games
  • Many games still teach primitive survival skills
  • Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements
  • Truly creative designers seldom use other games for inspiration
  • Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins
Naše katalógové číslo
755995
Počet strán
284
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
190×234 mm
Hmotnosť
566 g
ISBN
1449363210
Rok vydania
2013
Vekové odporúčanie
14+
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
O´Reilly
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Niekedy človek zistí, čo si naozaj myslí len vtedy, keď to povie nahlas.
Kniha: Prach, čo padá zo snov (Louis de Bernières)
Prach, čo padá zo snov
  • Louis de Bernières