Čitateľský klub Martinus
Kniha: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií (Jarmila Šalgovičová a Jana Urdziková)

6,37 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií (Jarmila Šalgovičová a Jana Urdziková)
Kniha: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií (Jarmila Šalgovičová a Jana Urdziková)

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou... Čítať viac

Vydavateľstvo
STU, 2012
Počet strán
139

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu.. Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

6,37 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 8 – 10 dní
Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 8 – 10 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 7 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Jozef Žarnay - Legendárny fantasy román
Kniha: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií (Jarmila Šalgovičová a Jana Urdziková)
6,37 €

Viac o knihe

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike.

Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....
Naše katalógové číslo
142337
Počet strán
139
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
175×248 mm
Hmotnosť
280 g
ISBN
9788022737326
Rok vydania
2012
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
STU
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Až vtedy som pochopil, že hoci realita je neraz desivá a bolestivá, je to jediné miesto, kde môžeš nájsť skutočné šťastie. Pretože realita je skutočná.