Oslavujeme Dominika Dána. Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %
Čitateľský klub Martinus. Kniha Svadobčania. Alison Espach. Vydavateľstvo Motýľ, 2025.
Kniha: Programujeme hry pro Android 4 (J.F. DiMarzio)

19,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Čítaná
Kniha: Programujeme hry pro Android 4 (J.F. DiMarzio)
Čítaná
Kniha: Programujeme hry pro Android 4 (J.F. DiMarzio)

Programujeme hry pro Android 4
Čítaná

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s... Čítať viac

Vydavateľstvo
Computer Press
Počet strán
312

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
  • Čeština

19,00 €

Na sklade
Posielame ihneď
Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
Ďalšie čítané knihy
  • Kniha: Programujeme hry pro Android 4 (J.F. DiMarzio)
    Brožovaná väzba
    Mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    Čeština
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

    17,10 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Ako zlepšovať svet. Novinka autora knihy Ľudskosť. Kniha Morálna ambícia, Rutger Bregman. Vydavateľstvo N Press, 2025. Zistiť viac
Kniha: Programujeme hry pro Android 4 (J.F. DiMarzio)
19,00 €
Na sklade
Posielame ihneď
Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Viac o knihe

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.
Naše katalógové číslo
959157
Počet strán
312
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
167×225 mm
Hmotnosť
504 g
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Computer Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,5 / 5
0
1
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Neoverený nákup
27.4.2016
Názor čitateľa
moc sa mi nepáči lebo tam je moc omáčok ocenil by som niečo stručnejšie, a naštvalo ma veľmi toto:
v článku - "Instalace knihovny OpenGL ES" je jasné že kapitola je o tom ako nainštalovať OpenGL ES, ale nie, oni tam píšu čo to znamená, aké to má výhody atď. vysvetľujú to ako úplným začiatočníkom to je super lebo sám som začiatočník ale vôbec sa tam nepíše nič o inštalácií, odkiaľ to máme stiahnuť atď. proste vôbec nič aj kamaráti mi stým pomáhali a nikto na to neprišiel, no a tuto som sa sekol a nevedel som pokračovať lebo to bol dôležitý nástroj k programovaniu podla tejto knihy.
reagovať

Vydavateľstvo Computer Press

Obchodný názov
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Čo má cítiť? Kam má kráčať? Na koho sa hnevať? O čo sa usilovať? Kde je ten jediný pevný bod, od ktorého sa dá odvodiť všetko ostatné, čo by už konečne spolu súviselo, bolo by to správne a fungovalo by to tak, že by už nebolo potrebné vracať sa z kratšej cesty? Konečne sa nemusieť vracať z kratšej cesty, ako už toľkokrát za svoj dospelý život.
Kniha: Úplne najviac (Maxim E. Matkin)
Úplne najviac
  • Maxim E. Matkin