Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)

36,05 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)

Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding

12 Keys to Creating Successful Global Brands

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Čítať viac

Vydavateľstvo
Rockport, 2010
Počet strán
208

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

36,05 €

-5 %
Pôvodná cena 37,95 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Naši škriatkovia odporúčajú

Lola Lafon - Noc v Dome Anny Frankovej, Inaque, 2025, Zistiť viac
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)
36,05 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding—and looks closely at the crucial role creative brand warriors play in building and sustaining winning designs. A primary focus is on exploring what it takes to be a successful creative in the global branding wars as defined by the 12 branding determinants. Global brands, such as Starbucks, Google, Burger King, Delta Airlines, and more, demonstrate the unique traits that make them successful brands.

Mac Cato founded Cato Gobe in New York in 1985, with Joel Desgrippes in Paris, focused on development of the Emotional Branding concept. Throughout his long career Cato has been an active innovator in his brand consulting programs with many of the world's leading brand-led businesses, including Mercedes, Ford, General Foods, Nestle, Mars, Coke, Pepsi, Nabisco, Chase, Diners Cub, American Express, Heineken, Budweiser, The Limited, ASDA, Kroger, Safeway, Avon, Elisabeth Arden, Victoria's Secret, and Brookstone.
Naše katalógové číslo
89985
Počet strán
208
Väzba
pevná väzba
Rozmer
216×254 mm
Hmotnosť
1028 g
ISBN
9781592535170
Rok vydania
2010
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Rockport
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

No svet je zvláštny a konce nie sú skutočne koncami, bez ohľadu na to, ako veľmi si to hviezdy želajú.
Kniha: Bezhviezdne more (Erin Morgenstern)
Bezhviezdne more
  • Erin Morgenstern