Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)

67,49 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)

The Science and Art of Branding

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful... Čítať viac

Vydavateľstvo
Routledge, 2008
Počet strán
558

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives... Čítať viac

  • Brožovaná väzba

67,49 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)
67,49 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. "The Science and Art of Branding" makes clear distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions - and explains how to fit them all together to build successful brands. Co-author Sandra Moriarty is also the author of the leading Principles of Advertising textbook, and she and Giep Franzen have filled this volume with practical learning tools for scholars and students of marketing and marketing communications, as well as actual brand managers. The book explains theoretical concepts and illustrates them with real-life examples that include case studies and findings from large-scale market research. Every chapter opens with a mini-case history, and boxed inserts featuring quotes from experts appear throughout the book. "The Science and Art of Branding" also goes much more deeply than other works into the core concept of brand equity, employing new measurement systems only developed over the last few years.
Naše katalógové číslo
2621691
Originálny názov
The Science and Art of Branding
Počet strán
558
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
177×252 mm
Hmotnosť
1038 g
ISBN
9780765617910
Rok vydania
2008
Vydavateľstvo
Routledge
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Sme zrodení zo zeme, s láskou ju obrábame a ona nám na oplátku dáva všetko, čo potrebujeme. Keď zomrieme, vrátime sa do nej. Vlastne jej patríme.
Kniha: Brieždenie v Dženíne (Susan Abulhawová)
Brieždenie v Dženíne
  • Susan Abulhawová