Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: How to be a Graphic Designer, without Losing Your Soul (Adrian Shaughnessy)

23,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: How to be a Graphic Designer, without Losing Your Soul (Adrian Shaughnessy)
Kniha: How to be a Graphic Designer, without Losing Your Soul (Adrian Shaughnessy)

How to be a Graphic Designer, without Losing Your Soul

Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just... Čítať viac

Vydavateľstvo
Laurence King Publishing, 2010
Počet strán
176

Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just such a handbook... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

23,99 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí
Kniha: How to be a Graphic Designer, without Losing Your Soul (Adrian Shaughnessy)
23,99 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just such a handbook. Aimed at the independent-minded, it addresses the concerns of young designers who want to earn a living by doing expressive and meaningful work and avoid becoming a hired drone working on soulless projects. It offers straight-talking advice on how to establish your design career and suggestions - that you won’t have been taught at college - for running a successful business.

This revised edition contains all-new chapters covering professional skills; design thinking; and global trends, including social responsibility, ethics and the rise of digital culture. Also included are interviews with leading designers: Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas and Magnus Voll Mathiassen.
Naše katalógové číslo
374103
Počet strán
176
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
229×189 mm
Hmotnosť
512 g
ISBN
1856697096
Rok vydania
2010
Vydanie
2
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Laurence King Publishing
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Túžil som ju nežne zaobaliť hebkým tichom ako do deky.