Principles of Marketing - Gary Armstrong Philip T. Kotler, Pearson, 2017

266,69 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Principles of Marketing - Gary Armstrong Philip T. Kotler, Pearson, 2017
Principles of Marketing - Gary Armstrong Philip T. Kotler, Pearson, 2017

Principles of Marketing

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2017
Počet strán
736

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps readers master today’s key marketing challenge... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Červená, biela a kráľovská modrá - Casey McQuiston, YOLi, 2024

Viac o knihe

Help readers learn how to create value through customer connections and engagement.

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps readers master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help individuals understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.

Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Note: You are purchasing a standalone product; MyLab Marketing does not come packaged with this content. Students, if interested in purchasing this title with MyLab Marketing, ask your instructor for the correct package ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.
Čítať viac
Počet strán
736
Väzba
pevná väzba
Rozmer
228×284 mm
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
846631
Vydanie
17
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„,,Ľudia, ktorí si myslia, že šťastie sa prikloní na ich stranu aj napriek všetkej logike a overenej matematickej pravdepodobnosti, pretože keď si tajne myslíte, že ste stredom vesmíru, máte pocit, že máte neskutočné šťastie.““

Hra so svetmi - Neal Shusterman, 2022
Hra so svetmi
Neal Shusterman